توسعه گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مهم‌ترین رکن توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری به‌ویژه استفاده از ظرفیت سرمایه بخش خصوصی است و باید بتوانیم در این فضا که فرصت مناسبی برای مذاکره با صاحبان سرمایه است بسته‌های سرمایه‌گذاری استان را به نحوی شایسته ارائه و معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی رجحانی، معاون امور عمرانی استاندار قزوین در دومین نشست هماهنگی و تبیین نحوه مشارکت دستگاه‌ها برای حضور شایسته استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نمایندگان شهرداری‌ها و سازمان‌های مرتبط، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و آب منطقه‌ای استان برگزار شد با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌ها برای حضور موثر استان در نمایشگاه گردشگری تهران، اظهارکرد: این نمایشگاه امسال با تمرکز بر موضوع سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های این حوزه برگزار می‌شود و با توجه به حضور فعالان گردشگری کشور و صاحبان سرمایه در این رویداد مهم بین‌المللی می‌توانیم با حضور متفاوت و موثر اتفاقات بسیار مهمی را برای حوزه سرمایه‌گذاری استان رقم بزنیم.

او افزود: مهم‌ترین رکن توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری به‌ویژه استفاده از ظرفیت سرمایه بخش خصوصی است و باید بتوانیم در این فضا که فرصت مناسبی برای مذاکره با صاحبان سرمایه است بسته‌های سرمایه‌گذاری استان را به نحوی شایسته ارائه و معرفی کنیم.

رجحانی گفت: مزیت ویژه قزوین نسبت به سایر استان‌ها تعدد آثار تاریخی در کنار جاذبه‌‎های طبیعی بکر و منحصربه‎فرد و تنوع اقلیم است که باید به بهترین شکل ممکن در غرفه استان به‌نمایش گذاشته شود.

او از همه دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها خواست تا با تلاش و انگیزه مضاعف در نمایشگاه حضور مستمر داشته باشند تا بتوان از ظرفیت این رویداد برای رشد و رونق حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بهره برد.

علیرضا خزائلی نیز در این نشست ویژگی مهم شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران را تمرکز بر موضوع سرمایه‌گذاری بیان کرد و گفت: نمایشگاه امسال با همراهی وزارت کشور برگزار می‌شود و موضوع اصلی آن ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها است که طی مکاتبه معاون محترم وزیر کشور با استانداران سراسر کشور تمامی شهرداری‌ها نیز موظف به حضور و ارائه ظرفیت‌های این حوزه هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اظهارکرد: استان قزوین امسال با تهیه ۵۰بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی و… برای معرفی و ارائه در این نمایشگاه حضور فعال دارد که امیدواریم همچون سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و فرصت‌های مناسبی را برای توسعه گردشگری استان و سرمایه‌گذاری در این حوزه رقم بزنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1723904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =