قرارگاه اشتغال در قزوین راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: قرارگاه اشتغال استان قزوین با هدف نظارت بر طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به صورت میدانی و حضوری تا ۲۰اسفند ماه به طور جدی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، عین‌اله کشاورز ترک، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهارکرد: براساس گزارش جدید مرکز آمار ایران، قزوین رتبه دوم را در کاهش نرخ بیکاری کشور کسب کرد.

او افزود: اهتمام بالای دستگاه‌ها و نهادهای اشتغال‌زا، ضمن تحقق کامل تعهدات اشتغال سال۱۴۰۱، نرخ بیکاری استان در پاییز سال۱۴۰۱ رقم ۵.۸درصد بوده و استان حائز رتبه دوم کشور در پایین‌ترین نرخ بیکاری است.

کشاورز ترک به اهمیت موضوع اشتغال در دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و گفت: طبق دستور وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور تشکیل قرارگاه اشتغال در هر استان، قرارگاه اشتغال استان قزوین با هدف نظارت بر طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به صورت میدانی و حضوری تا ۲۰اسفند ماه به طور جدی اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهارکرد: سامانه رصد، پایش و نظارت بر اشتغال یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نظارت بر اشتغال است که براساس آن تمام اقداماتی که دستگاه‌ها و نهادها در حوزه اشتغال انجام می‌دهند در این سامانه ثبت می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1724610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =