رایزنی فرهنگی کشورمان در آلمان کتاب «سایه بلند خدا؛ چرا ما نباید واهمه‌ای از اسلام داشته باشیم؟» را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «میشائل لودرز» نویسنده این کتاب می‌کوشد در اثر ژورنالیستی خود با تعریفی یک طرفه و واهمه‌آمیز از اسلام مقابله کند. همچنان که مولف این کتاب نیز یادآور شده است، بحث عمومی درباره اسلام و مسلمانان با توجه به کسانی که درگیر آنند، میان اسفناک جلوه دادن و بی‌خطر نمایاندن و همچنین بین وحشت و بردباری در نوسان است و دیدگاه‌های متفاوت در این میان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

«میشائل لودرزِ» اسلام‌شناس با نگارش این کتاب قصد دارد به مقابله با تعریفی یک طرفه و واهمه آمیز از اسلام بپردازد. او در این اثر که به شیوه‌ای ژورنالیستی به نگارش درآمده است، دلایل خود را برای نهراسیدن از اسلام بیان می‌کند.

در این کتاب همچنین مطرح می‌شود که در غرب تصویر خصمانه‌ای از اسلام گسترش می‌یابد و از این رو، مردم مغرب‌زمین اسیر احساسات خود در برخورد دافعه‌آمیز با اسلام‌اند و به دلیل همین احساسات و پیش داوری‌ها از اسلام واهمه دارند.

چاپ نخست کتاب «سایه ی بلند خدا؛ چرا ما نباید واهمه‌ای از اسلام داشته باشیم؟» در 233 صفحه از سوی انتشارات اقراء منتشر شد و اکنون با بهای 90/19 یورو در بازار کتاب آلمان ارایه می‌شود.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =