چهارمین روز بعد زلزله خوی: فوتبالی‌ها پیشگام در کمک به زلزله‌زدگان / علی دایی هم پیام داد

چهار روز از زلزله قوی در خوی گذشته و هوای سرد و پیشگام شدن فوتبالی‌ها برای کمک به زلزله‌زده‌ها از مهم‌ترین اتفاقات در خصوص این زمین‌لرزه بوده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، کمک به زلزله‌زدگان خوی با ورود تیم‌های ورزشی و ورزشکاران و همچنان مردم ابعاد بیشتری پیدا کرده است.

سپاهان، عواید بلیت فروشی‌اش را به زلزله‌زده‌ها داد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: در راستای عمل به وظیفه انسان دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از زلزله‌زدگان خوی عواید حاصل از بلیت فروشی دیدار با گل‌گهر سیرجان را صرف کمک به آسیب دیدگان زلزله خوی خواهد کرد.

ابراز همدردی بازیکنان و هواداران باشگاه شهرداری آستارا با زلزله زدگان خوی

در بازی روز گذشته هفته بیستم لیگ دسته یک شهرداری آستارا با چادرملو اردکان، بازیکنان و هواداران نماینده آستارا در اقدامی انساندوستانه با زلزله‌زدگان شهرستان خوی ابراز همدردی کردند.

همچنین روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا و کانون هواداران این باشگاه پیامی نیز برای هموطنان زلزله زده شهرستان خوی منتشر و به نمایش گذاشتند.

چهارمین روز بعد زلزله خوی: فوتبالی‌ها پیشگام در کمک به زلزلده‌زدگان

باشگاه ملوان، با لباس #خوی بازی خواهدکرد

باشگاه قدیمی ملوان بندر انزلی از لباس ویژه خود در دیدار برابر نساجی مازندران در بازی امروز لیگ برتر رونمایی کرد .

در خبر صفحه رسمی باشگاه ملوان در تلگرام آمده است: کیت تیم ملوان در دیدار برابر نساجی به یاد مردم زلزله‌زده خوی به نام این شهر مزین شده و قرار است لباس‌های ملوان پس از این دیدار برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی به مزایده گذاشته شود . در کنار این مزایده باشگاه ملوان قصد دارد بخشی از اقلام مورد نیاز اهالی این‌ منطقه را پس از دیدار به مقصد استان آذربایجان‌غربی ایران عزیز ارسال نماید .

واکنش علی دایی به زلزله خوی

علی دایی با انتشار پستی اینستاگرامی با تسلیت به زلزله‌زدگان خوی نوشت: غم شما غم تمام مردم ایران است؛

به یاری هم بشتابیم

چهارمین روز بعد زلزله خوی: فوتبالی‌ها پیشگام در کمک به زلزلده‌زدگان / علی دایی هم پیام داد

خسارت زلزله به برخی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد: در پی زلزله ۵.۹ ریشتری، بخش‌هایی از بازار و ساختمان تاریخی شورای شهر، موزه و چند بنای تاریخی دیگر در خوی بر اثر زلزله ترک خورده‌ و تخریب شده‌اند.

چهارمین روز بعد زلزله خوی: فوتبالی‌ها پیشگام در کمک به زلزلده‌زدگان

وی اضافه کرد: آرامگاه شمس تبریزی آسیب جدی در این زلزله ندیده است و فقط ترک‌خوردگی‌های جزئی در این بنا دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای جبران خسارت‌های ناشی از زلزله‌های اخیر به اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان نیاز داریم.

رفع ۱۲۷ مورد نشتی فوقانی و زیرزمینی در خوی

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی از تداوم عملیات نشت‌یابی و رفع تخریب‌ها و قطعی‌های شبکه گاز در مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد و اظهار کرد: اکیپ‌های نشت‌یاب شرکت گاز استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی تاکنون ۱۲۳ مورد نشت فوقانی و ۴ مورد نشت زیرزمینی در روستای وار را برطرف کرده اند.

وی با اشاره به شناسایی ۲۴ علمک تخریب شده، افزود: علاوه بر این شکستگی ۱۶ رگلاتور، ۱۶ کنتور و ۵۱ لوله‌ی مشترک شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شده است.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در طی این مدت ۴۶ قطعی گاز هم برطرف شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این گاز ۷۱ مورد از مشترکین هم از علمک قطع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =