آیین نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و غبار روبی گلزار شهداء بندر ماهشهر برگزار شد

فرماندار بندر ماهشهر؛ امسال مراسم دهه مبارک فجر را از سالهای پیش پرشورتر و با حضور مردم ولایتمدار که نقطه عطف و سرنوشت‌ساز هستند برگزار خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب و سالروز ورود رهبر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، صبح امروز آیین زنگ انقلاب، رژه خودرویی و غبار روبی گلزار شهدا با حضور فریدون بندری فرماندار شهرستان و دیگر مدیران در شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر ، آیین زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹:۳۳ صبح امروز چهارشنبه در مدرسه عارفه شهرک مدنی به صدا درآمد و دانش آموزان در طلیعه چهل و چهارمین فجر آزادی با شور و نشاط این روز را گرامی داشتند.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء اظهار داشت: خدا را شکر میکنیم که توفیق را داریم در کنار این عزیزان باشیم، شهدای مقاومت، شهدای فتنه های بزرگ را سلام و صلوات میفرستیم که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در کنار سفره کلمه و بزرگ شهداء هستیم.

نماینده عالی دولت در ادامه افزود: اتفاق جالبی که در به صدا آمدن زنگ انقلاب در شهرستان رقم خورد این بود که در منطقه محروم شهرک مدنی صدای زنگ انقلاب را به صدا درآوردیم و البته صدای انقلاب این است.

وی تصریح کرد: امسال مراسم دهه مبارک فجر را از سالهای پیش پرشورتر و با حضور مردم ولایتمدار که نقطه عطف و سرنوشت‌ساز هستند برگزار خواهیم کرد و تمامی ما وظیفه داریم در پاسداشت و برجسته تر کردن انقلاب مخصوصاً در این دهه فجر با وجود مردم، بسیج، سپاه، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و همه دستگاه های اجرایی دولتی خصوصی گام برداریم.

در پایان مراسم فرماندار شهرستان برتکریم وگرامیداشت یاد وخاطره شهداء که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تأکید کرد.

در ادامه شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل و عطر افشانی مزار مطهر شهداء ، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =