۳۵ نفر
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
تلویزیون سونی 65 اینچ

سونی از برندهای مشهور و محبوب نزد بسیاری مردم در دنیا و از جمله ایرانی‌هاست.

در این مقاله به معرفی مختصر تعدادی از مدل‌های تلویزیون سونی 65 اینچ می‌پردازیم تا با برخی ویژگی‌های بعضی از تلویزیون‌های دارای نمایشگر بزرگ موجود در بازار ایران آشنا شوید. تلویزیون‌های 65 اینچ سونی دارای امکانات خاصی هستند که تجربه بصری و سرگرمی‌ لذت‌بخشی برای شما رقم می‌زنند. این محصولات نه تنها از قدرت صوتی بالا و کیفیت شگفت‌انگیز تصاویر برخوردارند، بلکه با طراحی هوشمندانه و زیبای خود می‌توانند نقش خاصی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه‌های شما ایفا کنند.

با این همه، فراموش نکنیم تلویزیون سونی 65 اینچ بیش از هر چیز با کیفیت حیرت‌انگیز صدای خود شناخته می‌شوند. پردازش صدا به وسیله فناوری‌های پیشرفته به همراه خروجی صدای قدرتمند این محصولات نوید صدایی رسا، نداشتن نویز، هماهنگی تصویر و شفافیت و روشنایی را به شما می‌دهد. همچنین وجود فناوری Dolby Atmos در آن‌ها به پخش صداهای سینمایی و فراگیر منحصر به فرد، کمک شایانی می‌کند.

تلویزیون‌های 65 اینچ سونی سری J

4 مدل‌65X80J ، 65X85J ، 65X90J و همچنین مدل65X95J را دربرمی‌گیرد. زمان عرضه همه مدل‌های این سری به بازار لوازم خانگی، سال 2021 میلادی بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا مرور کوتاهی داشته باشیم بر یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون‌های 65 اینچ سونی سری J‌.

تلویزیون سونی مدل65X80J

سونی در سال 2021 تلویزیون هوشمند مدل 65X80J‌ را روانه بازار کرد. این محصول از ظریف‌ترین تولیدات برند سونی و جایگزین مدل 65X8000H است. خوب است بدانید سری H، تلویزیون‌های سونی عرضه شده در سال 2020 را شامل می‌شود. صفحه نمایش این مدل که تصاویری با کیفیت و بدون نویز ارائه می‌دهد، دارای رزولوشن 3840×2160 و عمق رنگ 10 بیت بوده و رفرش ریت برابر با 50 هرتز دارد.

کیفیت باورنکردنی صدا از جمله ویژگی‌های کم‌نظیر این کالاست. وجود بلندگوهای X-Balanced و Bass Reflex در قاب نمایشگر این تلویزیون افزون ‌بر تولید صدای خوب و واضح، سبب کاستن از ضخامت این محصول و زیبایی طراحی آن شده است. از دیگر قابلیت‌های این مدل تلویزیون سونی سیستم صوتی دو کاناله‌ آن است که با توان خروجی ۲۰ وات، تجربه شنیداری شگفت‌انگیزی را به شما هدیه می‌کند.

تلویزیون سونی 65 اینچ

تلویزیون سونی مدل 65A95K

هیچ محبوبیتی بی دلیل نیست. این نکته قطعاً در مورد تلویزیون سونی مدل 65A95K‌ صحیح است. کیفیت تصویر اعجاب‌انگیز، به همراه نمایشگر زیبا و صدایی نیرومند و در کنار آن، امکانات فراوان دیگر این تلویزیون را شهره خاص و عام کرده است.‌ قابلیت کنترل از راه دور، وجود سیستم عامل اندروید برای اتصال به اینترنت، رابط کاربری گوگل، از دیگر ویژگی‌های این کالاست. این تلویزیون اولد سونی کیفیت تصویر 4K را با خروجی صدای 60 وات در هم آمیخته تا شما را به جهانی حیرت‌انگیز از صدا و تصویر فرابخواند. وجود فناوری XR Motion این محصول سبب می‌شود فیلم و برنامه‌هایی که به سرعت فیلم‌برداری شده‌اند، بی‌هیچ عیب و نقصی پخش شوند. ناگفته نماند تکنولوژی XR Clarity نیز با ارتقا کیفی تصویر و همراه آن افزایش توان شفافیت تصویر، باعث بازسازی تصاویری‌ می‌شود که خراب شده‌اند و یا از بین رفته‌اند.

تلویزیون سونی مدل 65X95K

تلویزیون سونی مدل 65X95K‌ با پشتیبانی از گوگل تی ‌وی، بر ابعاد سرگرم‌کنندگی بیشتر این محصول افزوده است. نور درخشان در پنل مینی ال ‌ای ‌دی دستگاه، ارمغانی از کیفیت خیره‌کننده تصاویر را به شما می‌بخشد. نور پس‌زمینه به وسیله پنل Full Array LED آفریده ‌می‌شود. کارکرد این نور به‌شکل کاملی هوشمند بوده و تیره و تارترین بخش‌های تصاویر را به بهترین شکل نمایش ‌می‌دهد. همچنین این تلویزیون با کمک فناوری XR Triluminos Pro رنگ‌های نشان‌ داده ‌شده توسط نمایشگر را با کیفیتی باورنکردنی به تصویر می‌کشد. با استفاده از این فناوری‌ها رنگ‌ها نزدیک به واقعیت و به‌صورت بسیار طبیعی به تصویر کشیده می‌شوند و هنگام تماشای فیلم و برنامه‌های دلخواه، برای شما تجربه‌ای رویایی از رنگ‌ها، نور و صوت می‌آفرینند.

تلویزیون سونی 65 اینچ

سوالات متداول

  1. تلویزیون‌های این سایز از کدام فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کنند؟

تمام مدل‌های تلویزیون 65 اینچ سونی قابلیت پشتیبانی از همه فرمت‌های پخش اعم از فرمت‌های رایج یا فرمت‌های کمتر مورد استفاده صوتی و تصویری را دارند.

  1. مدل 65X95K و 65A95K چه فرقی با هم دارند؟

احتمالاً شباهت زیاد نام این دو مدل با یکدیگر چنین پرسشی را برای شما به وجود آورده است! در پاسخ باید گفت حرف‌ A در مدل دوم نشانه OLED بودن پنل نمایش است. این نه فقط مربوط به مدل 65A95K، بلکه یک قانون کلی در نام‌گذاری همه مدل‌هایی است که بلافاصله بعد از سایز پنل، حرف A را در نام خود دارند.

چرا خرید از خانه سونی؟

ناگفته پیداست شرکت سونی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی است. دلایل فراوانی سبب این حُسن شهرت شده است که شامل:

کیفیت بالای ساخت قطعات

دوام و ماندگاری قطعات

عمر طولانی موتور الکتریکی

و طراحی هوشمندانه و زیبا است.

امروزه سونی یکی از ده برند برتر جهان در قلمرو تولیدات لوازم صوتی و تصویری است که بی‌شک کیفیت بالای مواد استفاده شده در تولیدات این کمپانی مورد تأیید همگان است. نمایندگی سونی در تهران که در شمار معتبرترین نمایندگی‌های شرکت سونی در ایران است تنها به عرضه محصولات سونی می‌پردازد. همچنین این نمایندگی جایی است که می‌توانید با آسودگی خاطر از آن خرید کرده و از خدمات بی مانند آن بهره ببرید.

خدماتی مانند:

  • بیمه کردن محصول تا درب خانه
  • ارسال سریع محصولات به سرتاسر ایران
  • ضمانت تعویض کالا تا چهل و هشت ساعت
  • نگهداری محصول در انبار شرکت به درخواست مشتری پس از تسویه کامل حداکثر تا دو هفته
  • تعهد قیمت محصول در روزهای پرتلاطم نوسان قیمت ارز
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =