۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳

رئیس سابق نیکو در گفت وگو با خبرآنلاین تاکید کرد:باید سیاسی کاری را در نفت کنار گذاشت و همه را در میدان حاضرکرد.باید اعتماد را به بدنه نفت با انتصابات درست و اصلاحی بازگرداند.

براساس اظهارات رئیس سابق شرکت نیکو، نفت به مردانی نیاز دارد که کارآزموده باشند و امتحان مدیریتی خود را پس داده باشند و نفت برای آنها صحنه آزمون و خطا نشود.باید خیلی از مدیران ستادی و شرکت ها عوض شوند.

به گفته محمد جواد عاصمی پور، خیلی از مدیرانی که درحال حاضر بر مسند کار هستند گناهشان خیلی بیشتر از وزیر است چرا که گزارشات دروغ همین مدیران میرکاظمی را به اشتباه انداخت.بنابراین در اولین قدم قاسمی باید به انبار متروکه مدیران نفت مراجعه کند و با یک ارزیابی درست مدیران خود را انتخاب کند.باید سیاسی کاری را کنار گذاشت و همه را در میدان حاضرکرد.باید اعتماد را به بدنه نفت با انتصابات درست و اصلاحی بازگرداند. وی متذکرشد:جامعه پیمانکاران و مهندسین مشاور و حتی پیمانماران خارجی نیازمند عودت اعتمادشان به نفت هستند و این اعتماد را مجموعه مدیریتی کارامد و شناخته شده می تواند به انها بر گرداند.

مدیر اسبق بورس نفت در ایران معتقد است:باید رسیدگی جدی بر منابع انسانی شود.قول و وعده الان فایده ندارد.سرمایه گذاری روی نیروی انسانی هزینه نیست ما در مدیریت می گوئیم در کنار تخصص مدیر منابع انسانی،الگوی رفتار او مهم است. همیشه گفته ام مدیر منابع انسانی باید شیخ یا خان باشد و در تفکرش نسبت به مردم در مورد خودش خست به خرج بدهد و در مورد دیگران باز برخورد کند.

متن کامل این گفتگو را اینجا بخوانید.

/22131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 0
    باسلام وخسته نباشید.فرمایشات جناب عاصمی پورکاملأ درست است ایشان حرف دل بسیاری ازهموطنانی که به فکر پیشرفت وآبادانی کشورند را فرموده اند.ای کاش سردارعزیز.وزیرمحترم.مانندروزهای معنوی دفاع مقدس که همه درکنارهم فقط برای یک هدف که آنهم سربلندی نظام وکشوربود.امروزهم دوباره مدیران متخصص وکارآزموده ای که درطول ۶سال گذشته یاناخواسته بازنشسته شده اندویاموردبی مهری قرارگرفته اندرا بادعوت برای خدمت دوباره گردهم آوریدونام خودرا درتاریخ صنعت نفت کشورماندگار نمایید.
  • بدون نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    هیچ اتفاق خاصی قرار نیست بیافتد باند ...تازه بعد از چند سال جای خود را در وزارتخانه محکم کرده و به عزل ونصبهاش ادمیه میدهد خصوصا در پخش و پالایش کسی هم زورش به اینها نمیرسه لطفا خودتون را خسته نکنید
  • ازاد IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    قای قاسمی به شرکت گاز بیایید ببینید چه خبر است
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    مديريت مشكل كل كشور خصوصا وزت نفت است بعنوان يك متخصص باسابقه دروزارت نفت اولين پيشنهادم به وزير جديد نفت تجزيه وتحليل عزل ونصب ها در مديريت هاي كلان اين وزارتخانه است تا معلوم شود تغييرات براساس شايسته سالاري بوده ياباندبازي يااعطائ سمت به كساني كه جزو ستادهاي انتخاباتي خاص بوده اند