کتاب «الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» و «شهر آرمانی اسلامی یا فضای حیات طیبه» به سفارش مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین،  کتاب «الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» در 322 صفحه و پنج بخش به کوشش امیر سیاهپوش با تأیید مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب) تألیف و توسط انتشارات آفتاب توسعه در شمارگان 1500 نسخه منتشر شد. در این کتاب، رویکردهای نظری در مورد الگوهای پیشرفت، اهمیت و اهداف پیشرفت و مبانی الگوی پیشرفت اسلامی، مفهوم، ابعاد و شاخص‌های پیشرفت و شرایط و مقدمات آن، همچنین نقش و اهمیت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در پیشرفت و جایگاه عدالت در مدل پیشرفت مورد بررسی قرار گرفته است.

شهر آرمانی+الگوی اسلامی پیشرفت

همچنین کتاب «شهر آرمانی اسلام یا فضای حیات طیبه» با موضوع بایسته‌های تحقق شهر اسلامی بر مبنای نصوص دینی از سوی دکتر محمد نقی‌زاده تألیف و در شمارگان هزار نسخه وارد بازار نشر شده است. این کتاب در هفت فصل و در قالب 440 صفحه تدوین و توسط مؤسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شده است. فصل ششم کتاب «شهر آرمانی اسلام یا فضای حیات طیبه» به جلوه‌ها و تجلیات شهر اسلامی پرداخته و اصول و راهبردهای طراحی و برنامه‌ریزی و مدیریت این شهر را تشریح می‌کند.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =