ایسنا نوشت:

فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی از برخورد مرگبار یک دستگاه خودرو سواری ال‌90 با یک تریلر ولوو در جاده چناران مشهد خبر داد.

سرهنگ صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ماموران پلیس‌راه چناران در ساعت 11:30 صبح امروز در جریان وقوع تصادفی مرگبار در محدوده جاده اخلمد قرار گرفتند، گفت: ماموران پلیس‌راه با حضور در صحنه حادثه دریافتند یک دستگاه خودرو سواری ال‌90 با یک دستگاه تریلر ولوو برخورد و در این حادثه سه نفر در صحنه حادثه کشته و سه تن دیگر مجروح شدند.

به گفته وی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه بی‌احتیاطی از جانب راننده ال‌90 به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی را علت بروز این حادثه اعلام کرده‌اند.

 اورژانس خراسان رضوی:شمار کشته‌های تصادف صبح امروز در چناران به 4 نفر افزایش یافت

دکتر رضا وفایی‌نژاد، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس در ساعت 11:30 صبح امروز در جریان وقوع تصادفی مرگبار در محدوده جاده اخلمد در چناران قرار گرفته‌اند گفت: تکنیسین‌های اورژانس با حضور در صحنه حادثه دریافتند در این حادثه مرگبار که به علت برخورد یک دستگاه خودرو سواری ال‌90 با تریلر ولوو رخ داد سه نفر در صحنه حادثه کشته و یک تن نیز در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه حال دو تن از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است گفت: مجروحان ابتدا به بیمارستان چناران منتقل اما به دلیل نیاز به درمان تخصصی به بیمارستانی در مشهد منتقل شدند.

 ال 90 ، تریلر ولوو را چپ کرد/ 4 نفر کشته شدند / عکس

/5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    4 0
    خواب الودگی استعمال مواد طالبانی