۲ نفر
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
در ضدسرقت باکیفیت از کجا بخرم؟

زمانی که قصد خرید در ضدسرقت را دارید، اولین دغدغه شما پیدا کردن یک مرکز فروش مطمئن است که محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب داشته باشد.

اگر از یک مجموعه معتبر خرید انجام دهید، از در های باکیفیت، باقیمت مناسب و بدون واسطه بهره‌مند می‌شوید.

در ضدسرقت چیست؟

در های ضدسرقت امروزه بسیار موردتوجه قرارگرفته‌اند. علت این توجه نیز امنیت بیشتر این درها نسبت‌به سایر درها است‌. ابعاد و طراحی این در به‌گونه‌ای است که در برابر تخریب، فشار، برش، دست‌کاری و اهرم نمودن، مقاومت می‌کند. درهای ضدسرقت نرده‌های حفاظتی و آکاردئونی دارند و عمدتاً از قفل، ورقه فلزی، یراق‌آلاتی مانند درکوب، دستگیره، چشمی، ورقه ام‌دی‌اف، قفل پستچی و روکش طبیعی یا مصنوعی ساخته شده‌اند.

از مزیت‌های ویژه این در، می‌توان به ضدحریق بودن، عایق گرما، سرما، رطوبت و صدا اشاره کرد. استحکام این در ها به‌قدری است که علاوه‌بر امنیت خانه، در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند زلزله و آتش‌سوزی نیز مقاومت می‌کند.

مزایای درهای ضدسرقت

در ضدسرقت از مزایای زیادی برخوردار است که در ادامه با آن آشنا می‌شوید:

  • این درها بسیار آسان نصب می‌شوند

  • در برابر هرگونه ضربه و فشار مقاومت می‌کنند

  • زیبایی و تنوع را می‌توان از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن دانست

  • روکش این در ها، راش است

  • عایق صدا بوده و بهترین در برای ساختمان‌ها محسوب می‌شود

  • یک ورقه فلزی بسیار محکم در فضای داخلی بین دو طرف در استفاده شده که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان می‌شود

  • ضدآب و ضدزنگ است

  • به‌دلیل به‌کارگیری از سنگ پشم‌نسوز در مواد اولیه آن، ضدحریق است

  • چون قابلیت نصب دوربین هوشمند روی این در ‌ها وجود دارد، برای اماکن عمومی، دفاتر، بیمارستان‌ها و ... نیز مناسب است

  • قابلیت نصب دزدگیر هم بر روی این در وجود دارد

  • نصب قفل دیجیتال برای امنیت بیشتر هم امکان‌پذیر است

  • عمر طولانی دارد و شما سال‌های سال می‌توانید بدون تعویض، از این در استفاده کنید

انواع در های ضدسرقت

این در ها براساس کشور تولیدکننده به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هر کشور نکاتی را در تولید رعایت کرده که با دیگری متفاوت است. در ادامه با انواع در ها آشنا می‌شوید:

ترک

در ضدسرقت ترک توسط کشور ترکیه تولید و وارد ایران می‌شوند. البته برخی از آن‌ها به‌طور مستقیم وارد ایران شده و برخی ‌توسط شرکت‌های ایرانی مونتاژ می‌شوند. طراحی و کیفیت بسیار بالا، این در ها را برای ورودی ساختمان، ورودی اتاق نشیمن، ورودی سالن پذیرایی و ورودی اتاق مدیران مناسب کرده‌است.

چینی

در های ضدسرقت چینی با کیفیت‌های متفاوت تولید شده و در بازار ایران به فروش می‌رسند. چون تنوع زیادی دارند، می‌توانید در هر رنج قیمتی آن را خریداری کنید.

ایرانی

در های ضدسرقت ایرانی با کیفیت بسیار بالا و رقابتی با درهای خارجی ساخته می‌شوند. ظاهر و طراحی در ‌های ایرانی مشابه با در های ترک است. البته به‌دلیل تنوع بالا، برخی از آن‌ها مشابه در ‌های چینی تولید می‌شوند. قیمت این در ها از درهای چینی بیشتر و از درهای ترک کمتر است، اما نکته‌ای که بسیار مهم است، خدمات پس از فروش این شرکت‌هاست.

پیوت

در ضدسرقت پیوت محور مرکزی و لولاهای مخفی دارد و به‌صورت چرخش از وسط کار می‌کند. این درها به‌عنوان یک گزینه لوکس در پروژه‌های تجاری و مسکونی لوکس کاربرد دارند. قیمت درهای پیوت ثابت نیست و براساس نوسانات نرخ ارز تعیین می‌شود.

در هنگام خرید در های ضدسرقت به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید در ضدسرقت باید با اطلاعات کامل انجام شود. در غیر این صورت، کلاه‌برداران به هدف خود که دریافت هزینه بیشتر از شما و تحویل در بی‌کیفیت است، خواهند رسید. در ادامه با نکات مهمی‌ که برای خرید باید به آن توجه کنید، همراه شما هستم.

  • جنس لایه: به‌صورت سلیقه‌ای است، اما باید استحکام آن در نظر گرفته شود

  • جنس لولا: بهترین حالت استفاده از ۳ عدد لولا و همچنین استفاده از لولای بلبرینگ‌دار است

  • ضخامت چهارچوب: باید ۱.۵ میلی‌متر یا بالاتر از آن باشد

  • جنس چهارچوب: فلز به‌ کار رفته در آن باید آلیاژ باشد و از جوش co۲ برای جوشکاری استفاده‌شده باشد

  • به کیفیت دستگیره، یراق‌آلات، قفل و کلید توجه داشته باشید

  • فضای داخلی بین دو طرف در باید ورقه فولادی تشکیل شده باشد. در ‌هایی که تهی از ورقه فولادی هستند، در ‌های معمولی هستند

در ضدسرقت باکیفیت از کجا بخرم؟

سخن پایانی

برای خرید در، فروشگاه را بر چه اساسی انتخاب می‌کنید؟ مطمئناً هر فروشگاهی که پیش رویتان آمد را برای خرید انتخاب نمی‌کنید. اگر به‌دنبال یک مجموعه با تولیدات باکیفیت و قیمت مناسب هستید که اولویتشان رضایت مشتری است، شرکت کیان در را انتخاب کنید. مجموعه کیان مجموعه‌ای بزرگ است که دو شعبه در استان مازندران دارد. درواقع این مجموعه تولیدکننده و واردکننده انواع در ضدسرقت و نمایندگی رسمی ‌شرکت آلدورا در ترکیه و دستگیره دیجیتال در استان‌های شمالی کشور است.

در ضدسرقت باکیفیت از کجا بخرم؟

آلدورا در از اولین برندهای تولیدی در ضدسرقت در ایران بوده که تا امروز به‌خوبی رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده‌است. این شرکت با نام آلدورا چلیک‌در نیز شناخته می‌شود. این برند تحت لیسانس ترکیه، درها را تولید می‌کند و نمایندگی فروش رسمی ‌در مازندران دارد. برترین مهندسان ترک با استانداردهای جهانی و با به‌کارگیری بروزترین ماشین‌آلات روز دنیا، باکیفیت‌ترین در های ضدسرقت ایرانی را ساخته و در ایران و جهان به فروش می‌رسانند. تمامی ‌مراحل ساخت، زیر نظر متخصصان مجرب، باسابقه فعالیت بیش از یک دهه انجام می‌شود. کیفیت این درها به‌گونه‌ای است که شما را تا سال‌ها از خرید در جدید برای واحدهای مسکونی و تجاری بی‌نیاز می‌سازد.

مجموعه کیان با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، ابعاد استاندارد و ضخامت مورد تأیید انجمن ایمنی، دری باکیفیت، لوکس، مقاوم در مقابل حرارت، خوردگی، ضربه، سرقت و... به مشتریان ارائه می‌دهد. خدمات پس از فروش این مجموعه که شامل گارانتی تضمین کیفیت، اصالت کالا و البته ۵ سال گارانتی تعویض یراق‌آلات است، نشان از کیفیت بالای محصولات و در اولویت قرار دادن مشتری دارد. یراق‌آلات تولیدی این مجموعه از بهترین برندهای ترک هستند.

آخرین نکته مهم درمورد این مجموعه، تحویل به‌موقع محصولات است. مجموعه کیان به‌صورت رسمی‌ و کتبی متعهد شده که تمامی ‌محصولات در زمان مشخص‌شده در فاکتور، به‌دست مشتری می‌رسند. با تمامی ‌این توصیفات، بهترین مجموعه برای خرید، مجموعه کیان است، برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید به سایت کیان در مراجعه کنید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =