خطیب جمعه تهران از طرف مردم و نمازگزاران از دادستان کل کشور خواست که در برخورد با مجرمان پرونده اختلاس بزرگ قاطعت داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران با بیان اینکه این موضوع واقعا برای نظام مقدس ما بسیار تلخ بود، ادامه داد: این اتفاق درخور این نظام و مردم فداکاری که همواره در صحنه های حفاظت از این نظام حضور داشتند، نبود. وی غوغاسالاری در زمینه برخورد با قضیه اختلاس را محکوم کرد و گفت: کار باید در مجاری خود صورت بگیرد و دادستان کل کشور نیز مامور شده است که این موضوع را با دقت و با قاطعیت رسیدگی کند تا برای دیگران نیز عبرت آموز باشد.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

  • اجلاس بیداری اسلامی هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ حضار کار بسیار ارزشمندی به شمار می رود و قله عظمت و زیبایی آن نیز منشوری بود که رهبر معظم انقلاب با تجارب ارزشمند از فراز و نشیب زندگی و همچنین مجموعه مطالعاتی که داشتند ترسیم کردند.
  • علت ماندگاری نظام انقلابی در ایران این بود که متن جامعه و مردم در خلال شکل گیری انقلاب حضور داشته و با وجود اینکه برخی دولت های ضعیف نیز در این انقلاب روی کار آمدند ولی جریان سیال انقلاب همچنان ادامه دارد و مردم خود آن را اصلاح و تداوم می بخشند.
  • یکی از عوامل هویت نهضت های اسلامی منطقه مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم است و محو اسرائیل به آرمان اصلی این ملت ها تبدیل شده است.
  • هشت سال جنگ تحمیلی پس از قیام عاشورا و قبل از ظهور امام زمان نشان از کارآمدی نظام ولایت فقیه بود.
  • مسئولین در قبال فرزندان انقلاب وظیفه سنگینی دارند و باید با برنامه ریزی در مقابل بی بند و باری ها و جنگ نرم دشمن اقدامات جدی تری در دستور کار قرار دهند.

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =