ایسنا نوشت:

یک خودروی شاسی بلند محصول گروه لیفان تا پایان امسال وارد بازار می‌شود.

مازیار شوندی - قائم مقام کرمان موتور،  با اعلام خبر بالا افزود: کرمان موتور جهت توسعه محصولات خود حضور در تمام بخش‌های بازار خودرو را مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته از شرایط بازار، تولید یک خودروی شاسی بلند در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: به این ترتیب یک خودرو شاسی بلند از محصولات گروه لیفان تا پایان امسال تولید و وارد بازار خواهد شد.

او تصریح کرد: این خودرو شاسی بلند با توجه به امکانات ویژه آن یکی از اقتصادی‌ترین شاسی بلند‌های موجود در بازار ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، گروه لیفان با همکاری کرمان موتور تاکنون با دو محصول سواری لیفان 520 و 620 در ایران حضور داشته و محصول جدید شاسی‌بلند تولیدی آن دومین شاسی‌بلند چینی بازار ایران خواهد بود.

در حال حاضر X33 MVM یا TIGGO تنها شاسی بلند چینی موجود در بازار ایران است. این خودرو یکی از برندهای شرکت چری است که از خودروسازان بزرگ چین محسوب می‌شود.

TIGGO به عنوان تنها شاسی بلند چینی بازار ایران توسط مدیران خودرو (یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات چری در ایران) وارد کشور شده و هم‌اکنون نیز در این شرکت مونتاژ می‌شود. این خودرو در حال حاضر با حدود قیمتی 30 میلیون تومان ارزان‌ترین شاسی بلند بازار ایران محسوب می‌شود.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    4 0
    خوبه دیگه افغانیها برن تویتا و ماشینهای اروپای سوار بشن ما هم بریم باقیمت چند برابر ماشین چینی
  • بدون نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    من موندم صنعت خودرو اقايون با اين همه قدمت با اين همه تعريف و تمجيد چطوريه به جاي اينكه محصولات و ژيشرفت هاي خيره كننده!!خودروسازي در چيم مونتاژ بشه برعكس شده؟؟اقاي هاشمي و اقاي محرابيان جواب بدين؟؟اقاي محرابيان توليددر اين چند ساله معادل 30 سال گذشته چه فايده اي داشت براي كشور؟اقاي هاشمي هنوزم دنبال نامه نگاري و پرسش نامه هستين؟چين كه ديگه خوديه و تحريم نيست بگين نمي تونيم صادرات كنيم؟يا راتون نمي دهند؟!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    چرا ما بجای قراردادبستن با شرکت های بزرگ ژاپنی و اروپایی باید خودرو های اشغال چینی را مونتاژکنیم وای به حال ما؟؟؟
    • بی نام 2 IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
      0 1
      آقا یا خانم بی نام اگه شما سری به خیابانهای تهران بزنید می بینید که انواع و اقسام خودروهای شاسی بلند البته با قیمت بسیار بالا در خیابانها موجود می باشد به قول معروف هر چقدر پول بدهی اش می خوری شما اگه پول بیشتری داشته باشید هر اتومبیلی را می توانی خریداری کنی ولی این خودروها ی چینی برای قشر متوسط مناسب می باشد نه مرفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟