ترددهای نوروزی در مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری ۴ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ چهارمحال و بختیاری گفت: آمار تردد در ورودی‌های‌ این استان تا نهم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴ درصدی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، روح الله غلامی گفت: از ابتدای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند سال گذشته تا نهم فروردین امسال در مجموع ۶۸۰ هزار و ۱۵۹ مورد تردد در مبادی چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید که این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با ۶۵۱ هزار و ۲۶۱ مورد است.

وی آمار تردد در مبادی خروجی استان در این مدت را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی اعلام و تصریح کرد: تردد خروجی سال گذشته برابر با ۶۴۳ هزار و ۵۰۱ مورد است که این آمار با کاهش سه درصدی در سال جاری به ۶۲۳ هزار و ۲۷۳ مورد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیشترین ترددهای نوروزی این استان را مربوط به شهرستان‌های‌ شهرکرد، بروجن و فارسان دانست و یادآور شد: محور بروجن - گندمان نیز با ثبت نزدیک به ۱۱ درصد از کل ترددهای نوروزی استان پرترددترین‌ محور چهارمحال‌ و بختیاری در این مدت به شمار می‌رود.

غلامی اضافه کرد: بر اساس داده‌های‌ به دست‌ آمده از تردد جمعی مسافران نوروزی از ابتدای طرح تا نهم فروردین نیز، ۷۳ هزار و ۲۳۶ مسافر از پایانه‌های‌ استان برای انجام سفر استفاده کرده‌اند که در این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۶.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1749663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =