۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درلردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "علی تابش فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان لردگان در ایام تعطیلات نورزی با هماهنگی مراجع قضایی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران ۵۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر(۴۷ کیلو تریاک، ۷ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه، ۵۰۰ گرم هروئین ۱ کیلو و ۷۱۲ گرم شیره، سوخته، تفاله، گراس)، ۲ نفر قاچاقچی و ۱۴ نفر خرده فروش مواد مخدر، ۶۰ نفر معتاد متجاهر، ۴۵۴۰۰۰ هزار نخ سیگار، ۱ تن و ۵۰ کیلو ذغال و چوب جنگلی قاچاق کشف و ۱۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

تابش فرد تصریح کرد: در ادامه این طرح ۶۱ نفر به جرم سرقت، ۴۲ فقره کشف سرقت، ۱۰ نفر به جرم حمل کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال معادل ۹۰۰ میلیون تومان دستگیر و ۱۴ قبضه اسلحه کشف و ضبط گردید.

وی بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، از ۱۳۰ واحد صنفی بازدید، تعداد ۱ واحد صنفی پلمپ و به ۱۰ واحد صنفی اخطار پلمپ داده شد و همچنین به ۷۵ نفر روزه خوار و ۶۰ نفر بی حجاب تذکر شفاهی و اخذ تعهد گردید و ۲۵ خودرو که سرنشینان آن بی حجاب بودند در سامانه ناظر ۱ ثبت گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح های ارتقا امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان لردگان در سال ۱۴۰۲ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1750165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =