۱۲ نفر
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
سایپا از خودروهای جدیدش رونمایی کرد/ عکس

گجت‌نیوز نوشت: نسخه جدید سایپا کوییک S و کوییک اس آپشنال رونمایی شدند. سایپا دو محصول کوییک اس جدید و کوییک S آپشنال را به زودی به فروش خواهد رساند.

شرکت سایپا لیست مشخصات و امکانات کوییک اس جدید و کوییک اس آپشنال را منتشر کرد. کوییک اس جدید به عنوان نسخه پایه به امکانات بیشتری از نسخه قبلی خود مجهز شده و نسخه اس آپشنال نیز به عنوان نسخه فول این خودرو از امکانات متعددی بهره می‌برد. این دو نسخه به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

نسخه جدید سایپا کوییک S

کوییک S جدید و کوییک S آپشنال از لحاظ فنی با نسخه‌های فعلی خود تفاوتی ندارند و فقط از لحاظ سطح امکانات ارتقا پیدا کردند. این در حالی است که کوییک GX به عنوان نسخه فول آپشن و دنده دستی کوییک فیس لیفت از موتور M۱۵GSI بهره می‌برد و نسبت به نسخه‌های فعلی قدرتمندتر خواهد بود. نسخه جی ایکس قرار است پس از عرضه نسخه‌های اس روانه بازار شود.

مشخصات نسخه جدید سایپا کوییک S و آپشنال

نسخه جدید سایپا کوییک S و کوییک اس آپشنال از یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ به نام M۱۵ بهره می‌برند که همانند ساینا و تیبا می‌توانند قدرتی برابر با ۸۷ اسب بخار و گشتاور حداکثر ۱۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برسانند.

نسخه جدید سایپا کوییک S

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو با وزن ۱۰۶۵ کیلوگرم و باک ۴۱ لیتری خود به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل ترکیبی حدود ۷.۲۲ لیتر سوخت مصرف می‌کند. این دو خودرو از سیستم مدیریت برق و دریچه گاز برقی نیز بهره می‌برند.

امکانات نسخه جدید سایپا کوییک S

نسخه جدید سایپا کوییک S

کوییک اس هم‌اکنون از امکاناتی چون سیستم پخش USB، AUX، ترمز ABS و EBD، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، دو کیسه هوا، سنسور پارک عقب، تریم داخلی پارچه‌ای، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، راهنمای تعویض لاین، تهویه دستی الکتریکی، نمایشگر وضعیت تعویض دنده، چراغ روشنایی روز، رینگ فولادی ۱۴ اینچی و فرمان طرح D بهره می‌برد.

نسخه جدید سایپا کوییک S

علاوه بر این، نسخه جدید کوییک S با استانداردهای ۸۵گانه سازگار شده و اکنون از سنسور فشار باد تایرها و سنسور نور نیز بهره می‌برد.

امکانات کوییک اس آپشنال

کوییک اس آپشنال

کوییک S آپشنال علاوه بر امکانات نسخه‌های قبل اکنون به امکانات بیشتری چون دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، رهیاب ماهواره‌ای، تریم داخلی چرم، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سنسور فشار باد تایرها و سنسور نور مجهز شده است.

کوییک اس آپشنال

گفتنی است نسخه کوییک اس آپشنال نسبت به کوییک جی ایکس فقط از لحاظ قوای محرکه و شیشه‌های دودی عقب تفاوت دارد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1750443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =