نماینده شیراز تاکید کرد که لاریجانی به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس، نماینده​ای به 8+7 فرستاده است.

جعفر قادری عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت​وگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه عباس رجایی نماینده اراک جلسه امروز نمایندگان اصولگرای مستقل را اداره می​کرد، گفت: حجت الاسلام مصباحی​مقدم در این جلسه فرایند شکل گیری گروه 8+7 را توضیح داد.

وی افزود: در این جلسه آقای لاریجانی به مسایل سیاسی روز اشاره کردند و از جریاناتی خارج مجلس که سعی دارد مجلس را خراب کرده و آن را ناکارآمد نشان دهند، انتقاد کردند.

نماینده شیراز همچنین درباره ترکیب 8+7 جبهه متحد گفت: حدود 160 نفر از اصولگرایان مجلس که مربوط به طیف خاصی هم نمی​شوند خواستار آن بودند که در جبهه متحد اصولگرایان یا همان 8+7نماینده داشته باشند. این که برخی می​گویند نماینده آقای لاریجانی در 7+8 حضور دارد، مسئله اشتباهی است. از آنجا که آقای لاریجانی رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس هم هستند به نمایندگی از اصولگرایان مجلس فردی را برای عضویت در 7+8 تعیین کردند.

قادری همچنین در ادامه گفت که در جلسه امروز اشاره​ای هم به بعضی فرافکنی​ها و اتهام زنی​ها به نمایندگان مجلس در ارتباط با مسایل اقتصادی شد که آقای لاریجانی دراین​باره گفتند کسی در مجلس ارتباطی با آن جریان​ها ندارد.

به گفته وی، در ادامه این جلسه محمدرضا باهنر در سخنانی به تعریف اصولگرایی پرداخت و گفت برخی به دنبال آن هستند که دایره اصولگرایی را محدود کنند. درحالی که تعریف اصولگرایی در منشور اصولگرایی مشخص شده و نباید حلقه اصولگرایی را تنگ کرد.

/29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    باهنر شاگرد اول ماکیاولیسم اسلامی!!!