باید با تولید محتوای جذاب مردم را نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد

استاندارچهارمحال وبختیاری بر ضرورت همکاری رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی استان در کاهش آسیب ها تاکید کرد و افزود: باید با تولید محتوای تاثیرگذار و جذاب مردم را نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده این استان افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معضلات فرهنگی نیازمند طی یک پروسه است که در ابتدا می‌طلبد این آسیب‌ها به موقع و به هنگام رصد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد تا در نشست بعدی کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده، گزارشی از آخرین وضعیت استان در شاخص‌های اجتماعی به ویژه در شهرستان‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مدیرکل امور اجتماعی و مدیرکل امور بانوان با تعدادی از مدیران دستگاه های اجتماعی کمیته ای تشکیل داده و به بررسی وضعیت آخرین شاخص‌های اجتماعی استان در شهرستان‌ها پرداخته و گزارشی از آن در نشست بعدی کارگروه ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پس از شناسایی آسیب‌ها نیاز است تا با تقسیم وظایف در راستای کاهش این آسیب ها اقدام عملی انجام داد.

حیدری بیکاری را از مهمترین معضلات اجتماعی استان دانست و گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برنامه خود را برای افزایش نرخ اشتغال و مهار بیکاری ارائه دهند.

وی بر ضرورت همکاری رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی استان در کاهش آسیب ها تاکید کرد و افزود: باید با تولید محتوای تاثیرگذار و جذاب مردم را نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری رونق گردشگری را عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: علاوه بر آن تسهیل امر ازدواج و فرزندآوری، اشتغال خانگی و ارتقای سطح خانواده ها عوامل مهمی در این خصوص به شمار می رود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1756142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =