تامین زمین برای دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با پیگیری‌های مستمر اعضای این شورا زمین مجتمع دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال انتظار دامداران تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی، مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری، مدیر شرکت آب منطقه‌ای شهرستان شهرکرد و مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد برگزار شد، گفت: از ۲۵ سال گذشته تا کنون زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع دامداران غرب شهرکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دامداران این ناحیه مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهرکرد تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری انجام دادند تا بتوانند این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

زیرساخت‌ها و محوطه‌سازی مجتمع دامپروری شاه‌منظر نامناسب است

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های مجتمع دامپروری شاه‌منظر و محوطه‌سازی آن نامناسب است که انتظار است رفع این مشکلات در اولویت کاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور ارتقای رفع مشکلات عمومی شهروندان و افزایش رضایتمندی در شهرکرد، شناسایی مشکلات و مطالبه‌گری از مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری را جزو مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: اُمید است با تعامل، همکاری و وحدت بین مسوولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی و همچنین شهروندان بتوانیم نسبت به تسریع در روند شناسایی و رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای کیفی و کمی شاخص‌های توسعه شهری اقدام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1756263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =