شتاب گیری روند توسعه استان چهارمحال وبختیاری  با تقویت زیرساخت‌ راه

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص اعتبار قابل توجهی به بخش راهسازی استان در دولت سیزدهم، گفت: این مهم روند توسعه‌یافتگی استان را شتاب می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه 30 فروردین در جمع مدیران راه و شهرسازی استان افزود: با ورود قرارگاه خاتم برای اجرای طرح‌های عمرانی مهم استان از جمله محور ارتباطی بروجن به لردگان به ایذه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین از محل ماده ۵۶ اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان به جاده بروجن به لردگان به ایذه، شهرکرد به شلمزار و فرخشهر به دزک به شلمزار تخصیص یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات سفر رییس‌جمهور نیز به حوزه راه‌های استان تلق گرفته است، اظهار داشت: با جذب این اعتبارات تحول بزرگی در حوزه زیرساختی استان شکل می‌گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از الزامات توسعه در هر منطقه ایجاد زیرساخت است، تصریح کرد: اگر بخواهیم استان توسعه‌یافته‌ای داشته باشیم باید بتوانیم زیرساخت‌های مناسبی در حوزه زمینی، ریلی و هوایی در استان ایجاد کنیم.

وی، مولدسازی و فروش اموال و دارایی های مازاد دستگاه‌های دولتی را از دیگر ظرفیت‌های موجود برای تامین منابع مالی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: هرچند وضعیت اعتبارات استان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته بهتر است اما نباید از ظرفیت مولدسازی غافل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر به کارگیری اهتمام ویژه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: با رونق صنعت ساخت و ساز صنایع دیگر نیز رونق گرفته و اشتغال قابل توجهی در استان ایجاد می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1756575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =