آغاز طرح استعدادیابی باشگاه مس کرمان از عنبرآباد

مشاور مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برنامه استعدایابی باشگاه مس کرمان از بعد از ظهر روز پنجشنبه در عنبرآباد آغاز خواهد شد و بازیکنان با استعداد فوتبال در جیرفت، رودبارِ جنوب و عنبرآباد ضمن شرکت در این تست‌گیری مهارت‌های خود را نشان خواهند داد.

عرفان امیرخسروی در گفت‌وگو با خبرآنلاین با بیان این که استان کرمان مهد استعدادهای نابی است که متأسفانه به آن‌ها توجه نشده است، گفت: یک برنامه هدفمند و مدون برای استعدادیابی از سوی باشگاه مس کرمان تدوین شده که از امروز آغاز خواهد شد.
او افزود: آقای دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان همواره به نقاط محروم استان نگاه ویژه‌ای داشته‌اند و این مهم را چه آن زمان که ریاست هیئت فوتبال استان را برعهده داشتند نشان دادند و چه حالا که با حضورشان در رأس باشگاه مس کرمان، با استارت این طرح این نگاه ویژه را به نمایش گذاشتند.
امیرخسروی با بیان این که مدیریت جدید باشگاه مس کرمان معتقد است رسالت این باشگاه بزرگ، توسعه ورزش با جدی گرفتن استعدادهای این خطه است، گفت: طرح استعدادیابی باشگاه مس کرمان در چند مرحله اجرا خواهد شد که در مرحله اول آن، ۴ منطقه برای استعدادیابی درنظر گرفته شده و استعدادیابان این باشگاه، با سفر به این ۴ منطقه کار را پیش خواهند برد.
او ادامه داد: از امروز عصر در شهرستان عنبرآباد، استعدادهای شهرستان‌های جیرفت، رودبار جنوب و عنبر آباد ارزیابی می‌شوند و روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت ماه هم در کهنوج، استعدادهای شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان و فاریاب مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند.
امیرخسروی با بیان این که شرق استان هم در این طرح دیده شده است، گفت: روزهای بیست یکم و بیست دوم اردیبهشت ماه در شهرستان بم، بازیکنان مستعد شهرستان‌های بم، ریگان، نرماشیر، بروات و فهرج بررسی خواهند شد.
او اضافه کرد: روزهای بیست هشتم و بیست نهم اردیبهشت ماه نیز در زرند، استعدادهای شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان زیر ذره‌بین استعدادیابان باشگاه مس کرمان خواهند رفت.
مشاور مدیرعامل باشگاه مس کرمان این طرح را سرآغازی برای برقراری عدالت ورزشی از سوی این باشگاه دانست و گفت: از بازیکنان مستعدِ منتخب در تیم‌های مس کرمان استفاده می‌شود تا این تیم‌ها با استفاده از ظرفیت‌هایی که تاکنون دیده نشده و به آن‌ها توجهی نشده، حضوری پرقدرت‌تر در مسابقات داشته باشند.
او افزود: بخشی از تمرکز و توجه باشگاه مس کرمان بر نقاط محروم استان خواهد بود و این طرح نیز در همین راستا تدوین شده و به مرحله اجرا رسیده است.
امیرخسروی در پایان گفت: به زودی جزئیات مراحل تست‌گیری و استعدایابی باشگاه مس در شهر کرمان نیز اعلام خواهد شد.
انتهای پیا
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =