دو کمدی «شیش و بش» و «زنان ونوسی، مردان مریخی»‌ در روزهای پاییزی سینما در تهران به فروش بالای نیم‌ میلیارد تومان دست یافتند.

به گزارش خبرآنلاین،‌ سینمای ایران انتظار ورود فیلم‌های جدید را به پرده نمایش می‌کشد، از «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی گرفته تا «سعادت‌آباد» به کارگردانی مازیار میری و در این میان فروش فیلم‌های کمدی از جمله «شیش و بش» به کارگردانی بهمن گودرزی و «زنان ونوسی، مردان مریخی» ساخته کاظم راست‌گفتار نسبت به دیگر آثار روی پرده قابل توجه‌تر است.
 
«شیش و بش» در مدت سه هفته اکران و با در اختیار داشتن 30 سالن سینما 714.4 میلون تومان فروخته است. ستاره‌های پولساز دهه 80 امین حیایی و محمدرضا گلزار نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند. آنا نعمتی، بیتا فرهی و میرطاهر مظلومی دیگر بازیگران فیلم گودرزی هستند. «شیش و بش» ماجرای دو دوست است که در پی اتفاقی رقابت بین آن دو شدت می‌گیرد.
 
«زندگی با چشمان بسته» به کارگردانی رسول صدرعاملی 16 سینما در اختیار دارد و در 28 روز نمایش 337.4 میلیون تومان فروخته است.
 
ترانه علیدوستی، حامد بهداد و پولاد کیمیایی بازیگران این فیلم هستند. «زندگی با چشمان بسته» ماجرای زندگی خواهر و برادری است که در ارتباط با اطرافیان با مشکلاتی روبرو می‌شوند. فیلم صدرعاملی در گروه سینمایی استقلال به نمایش عمومی درآمده است.
 
«زنان ونوسی،‌ مردان مریخی» با در اختیار داشتن 23 سینما در مدت 35 روز نمایش به فروش 619.8 میلون تومانی دست یافته است.
 
این فیلم ماجرای ماجرای مهندس جوانی به نام سعید است، مقدار زیادی پول قرض می‌گیرد تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. زمان اسکی همسر، مرد یخ می‌زند و ...
 
امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد،‌ امیرحسین رستمی، سحر زکریا‌ و شراره رخام بازیگران فیلم راست‌گفتار هستند.
 
«ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب که 28 روز از اکران آن می‌گذرد و 18 سینما دارد، 171.4 میلیون فروخته است.
 
پژمان بازغی، هانیه توسلی و محسن تنابنده بازیگران «ندارها» هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: «اون می‌گفت خدا به هر کسی این فرصت و لیاقت رو نمی‌ده که بتونه در حق دیگران خوبی کنه چه به داراش چه به ندارش، اشتباه ما از همین جا شروع شد از اینکه وسوسه شدیم این فرصت رو به زور از خدا بگیریم.»
 
نام فیلم و کارگردان
تعداد سینما
روزهای نمایش
فروش کل (میلیون تومان)
«زندگی با چشمان بسته»‌ رسول صدرعاملی
16
28
337.4
«زنان ونوسی، مردان مریخی» کاظم راست‌گفتار
23
35
619.8
«ندارها» محمدرضا عرب
18
28
171.4
«شیش و بش» بهمن گودرزی
30
21
714.4


58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =