تقدیر رئیس‌جمهور از کارشناس بهره‌برداری نیروگاه شهیدرجایی

رئیس جمهور با اهدای لوح سپاس، از مجید علیزاده مقدم کارشناس بهره‌برداری نیروگاه شهیدرجایی به دلیل کسب عنوان کارگر نمونه ملی، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجید علیزاده مقدم، کارشناس بهره‌برداری نیروگاه سیکل ترکیبی به دلیل کسب عنوان کارگر نمونه ملی در سی وچهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از سوی رئیس‌جمهور، لوح تقدیر دریافت کرد.

در لوح اهدایی رئیس جمهور به مجید علیزاده مقدم آمده است: توفیق یک مجموعه درارتقای عملکرد وکسب موفقیت وپیشرفت بدون تردید وابسته به همت والا واحساس مسئولیت کلیه عناصر فعال آن مجموعه است که با مشارکت جمعی و تمرکز براهداف مشترک درجهت نیل به نتیجه مطلوب ومثمرثمر به شکلی هماهنگ و منسجم به فعالیت می‌پردازند.

به پاس زحمات خالصانه وارزشمند جنابعالی درمجموعه اقتصادی کشور، احساس مسئولیت در رفع موانع رشد اقتصادی، کمک به بهبود فرآیند تولید و افزایش بهره‌وری درحیات اقتصادی و اجتماعی این مرزو بوم، لوح تقدیر سی‌وچهارمین جشنواره ملی امتنان ازکارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سال۱۴۰۱ به شما تقدیم می‌گردد.

امیداست همچنان شاهد استمرار موفقیت های آن جناب در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور نیل به تمدن نوین اسلامی وایران قوی باشیم.

مجید علیزاده مقدم کارشناس بهره‌برداری سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدرجایی که با ارائه طرحی در حوزه اصلاح سیستم کنترل توربین‌های گازی، در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تلاش، حضور یافته بود، با پذیرش آن از سوی کمیته ارزیابی و داوری این جشنواره، عنوان کارگر نمونه ملی را در سال۱۴۰۱ کسب کرد.

ایشان علاوه بر دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهوری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار قزوین و مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی قزوین لوح تقدیر دریافت کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =