مهر نوشت:

یک سرمایه گذار بخش خصوصی از نبود امنیت کاری برای سرمایه گذاران گردشگری انتقاد کرد و گفت: افرادی در صنعت گردشگری تصمیم گیری می‌کنند که علم گردشگری ندارند به همین دلیل همیشه این ترس وجود دارد که سرمایه بخش خصوصی به خطر بیافتد.

مجتبی قرائیان، سرمایه گذار بخش خصوصی در صنعت گردشگری به مهر گفت: برای دو هزار میلیارد تومان ورودی سرمایه با بانکهای داخلی و خارجی برنامه ریزی کردیم. حتی وزارت اقتصاد نیز اعلام کرد که از این اقدام حمایت می کند اما برای تاییدیه نهایی این سازمان باید تاییدیه سازمانهای دیگر را نیز دریافت می کردیم که در این میان برخی از سازمان همکاری نمی کنند.


این سرمایه گذار بخش گردشگری گفت: سازمان میراث فرهنگی برای فعالیت سرمایه گذاران موافقت می کند که بانکها به او وام بدهند اما در این میان بانکها به دلایل مختلف بهانه آورده و مانع انجام کار می شوند بنابراین مجموع این مسائل باعث می شود تا یک سرمایه گذار نتواند با اطمینان کامل وارد حوزه سرمایه گذاری در بخش گردشگری شود.


وی با بیان اینکه افرادی در صنعت گردشگری تصمیم گیری می کنند که علم گردشگری ندارند گفت: همیشه این ترس وجود دارد که سرمایه بخش خصوصی به خطر بیافتد. حتی اگر برخی از مسئولان در سازمان میراث فرهنگی قصد انجام کاری را داشته باشند دیگران دست آنها را می بندند.


قرائیان گفت: اگر یک گردشگر می خواهد وارد کشور شود باید سازمانهای مختلف تنها ورود گردشگر را تایید کنند. حتی اگر در این زمینه نیز سازمان میراث فرهنگی تمایل داشته باشد باز هم پروسه تاییدیه ورود گردشگر خارجی به کشور طولانی است. بنابراین در زمینه ورود گردشگر داخلی و یا فعالیت های این حوزه سازمان میراث فرهنگی اختیار تام ندارد.
 

30145

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =