فارس نوشت:

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه "شخص خاص" باوجود اطمینان از افشای توصیه‌نامه‌ها برای اعطای وام به مفسدان، قطعا اهدافی را دنبال می‌کرده، گفت: در پرونده اختلاس اخیر از سوی جریانی خاص "اقدامات عمدی" برای سلب اعتماد مردم از نظام دیده می‌شود.
حجت‌الاسلام مهدی طائب با بیان اینکه مسئول برخورد با پرونده اختلاس در وهله اول قوه مجریه است که باید از جهت جلوگیری سیستمی اقدام کند، گفت: قوه قضائیه باید با قاطعیت عمل کند و پدیدآورنده این فساد را مجازات کند.
گزيده سخنان وي به اين قرار است:
·         در اختلاس 3هزار میلیاردی، یک جریانی که خود در درون قضیه اختلاس دست دارد درصدد است، اختلاس اخیر را به ابزاری برای ضربه زدن به اصل نظام تبدیل کرده و اعتماد مردم و کشورهای مسلمانی را که در حال حاضر وارد موج انقلابی‌ شده‌اند و نهضت بیداری را رقم زده‌اند، از نظام جمهوری اسلامی سلب کند.
·         مجرمان اختلاس اخیر، بیش از بحث اقتصادی، به دنبال برهم زدن اعتماد مسلمانان منطقه به این نظام هستند. رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی مراقب باشند که در دام منحرفان پدیدآورنده اختلاس‌ بزرگ وارد نشوند. رسانه‌ها پیش از قوه قضائیه باید انحراف موجود را افشا کنند.
·         وقتی فلان شخص نامه داده و توصیه کرده وامی به یک شرکت داده شود، فرد ساده‌ای نبوده و می‌دانسته که این نامه فاش می‌شود و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد بنابراین باید پرسید وی برای چه آن نامه را داده و چه هدفی را دنبال می‌کرده است؛ هر چند پرداختن بیش از این مقدار به این موضوع در حال حاضر صحیح نیست.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    4 0
    این یک فرمول دایمی و همیشگی برای جبران ندانم کاری های آقایان است یک کسی یک جریانی یک گروهی یک حزبی یک خائنی یک ... آمده است و آن قدر قدرت داشته است که توانسته است همچون کارهای بزریگ کند کاری که همه ی حیثیت نظام و ممکلت را ببرد آن وقت با این تحلیل ما نبودیم ما نیستیم و ما خطایی نکردیم این طوری همیشه در مقامی هستیم که به قوه ی قضاییه قوه ی مقننه قوه ی مجریه دستور بدهیم و بخواهیم که آن هایی را که ما می سناسیم و محکوم می کنیم و بگیرد و از دم تیغ قانون بگذارد این طوری همه چیز هم حل می شود به نفع کی به نفع ما ... مایی که همیشه بیرون از همه ی ماجراها و موضوعات بد بد بد هستیم
  • بدون نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    2 0
    کی کمک کرد که این جریان خاص قدرت بگیرد؟؟ سخنرانی های سال 88 شما را فراموش نکرده ایم. قدرت بد چیزی است که هرکسی را تاب مقابله با آن نیست. متاسفم!!
  • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 0
    احتمالا دست این جریان خاص و این اختلاس گرها و سران فتنه دسته همشون تو یه کاسه ست احتمالا از آمیرکا خط میگیرین
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 2
    اصلا اختلاسی در کار نبود که کسی بخواهد آبروی نظام را ببرد. قصد بردن آبروی دولت بود که بازهم تیرها به سنگ خورد.
  • محسن IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    0 0
    شما اینها را روی کار آورده‌اید! دست کم تا آخر مسوولیت پذیر باشید آقای طائب