جوئل کوئن و ایتن کوئن یک پروژه کمدی با موضوع یک کاراگاه خصوصی و بازیگران هالیوود برای فاکس تولید می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این سریال کمدی یک‌ساعته «هارو کاربو» نام دارد و جوئل و ایتن کوئن، فیلمسازان برنده اسکار طرح آن را نوشته‌اند.

این اولین همکاری سازندگان «ای برادر، کجایی؟» و «پیرمردها کشوری ندارند» با تلویزیون است. سریال «هارو کاربو» ماجرای پرونده‌های یک کارآگاه خصوصی زیرک است که پرونده‌هایش اغلب او را به هالیوود و مناسبات زندگی شخصی بازیگران معروف سینما می‌کشاند.

قرار است متن این سریال را فیل جانسن بنویسد.

برادران کوئن با «پیرمردها کشوری ندارند» جایزه اسکار بهترین فیلم سال 2008 را گرفتند. این دو برادر تاکنون چهار جایزه اسکار در رشته‌های کارگردانی و فیلمنامه برای «پیرمردها کشوری ندارند» و «فارگو» محصول سال 1996 برده‌اند. سال گذشته آنها فیلم «شهامت» را روی پرده داشتند که نامزد اسکار بهترین فیلم بود.

برادران کوئن در حال حاضر مشغول ساخت سه فیلم سینمایی هستند که در هرکدام در مراحل مختلف تولید هستند، این سه فیلم «گمبیت»، «Suburbicorn» و «Inside Llewyn Davis» هستند.

جوئل کوئن و ایتن کوئن به ترتیب متولد 1954 و 1957 در شهر سنت لوئیس پارک مینه‌سوتا هستند. این زوج فیلمساز که اولین فیلم بلندشان به نام «آسان کشتن» را در 1984 ساختند، کار نوشتن فیلمنامه، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌هایشان را هردو با هم انجام می‌دهند.

البته در عنوان‌بندی اکثر آثار آن‌ها نام جوئل به عنوان کارگردان، و نام ایتن به عنوان تهیه‌کننده ذکر شده. از دیگر آثار معروف و شناخته‌شده آن‌ها می‌توان به «بزرگ کردن آریزونا»، «گذرگاه میلر»، «وکیل هادساکر»، «فارگو» و «لبووسکی بزرگ» اشاره کرد.
 
هالیوودریپورتر / 4 اکتبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =