دعوت از ایده پردازان برای برگزاری متفاوت جشنواره تابستانی کیش

مهدی ادیبان در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش از برگزاری یک جشنواره تابستانی متفاوت خبر داد و گفت: امسال بر اساس تجربه های موفق گذشته برای برگزاری جشنواره تابستانی اقدام خواهیم کرد و از تمامی اصحاب رسانه ، جوامع صنفی و فعالین اقتصادی و تمامی کسانی که خود را نسبت به جزیره کیش مسئول می دانند می خواهیم تا در ایده پردازی برای برپایی جشنواره تابستانی متفاوت و خوب مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی ادیبان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان در این نشست که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره برگزار شد، ضمن ارائه تعاریفی از رسانه و رسالت و جایگاه و آن، چگونگی فعالیت خبرنگاران کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رسانه در کیش همچنان زنده است و حضور فعالان این عرصه در رویدادهای مختلف ملی و بین المللی نشان از پویایی این حوزه دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت اصحاب رسانه و تاثیر آن بر اطلاع رسانی اظهار داشت: ما با همکاری و همفکری اصحاب رسانه همچنین یک گفتمان و سرمشق مناسب می توانیم اقتصاد، فرهنگ و سیاست کیش را به دیگر مناطق معرفی کنیم و تسری دهیم.

مهدی ادیبان هدف از برگزاری این نشست صمیمانه را رسیدگی به مطالبات صنفی اصحاب رسانه عنوان کرد.

وی همچنین مطالبه رسانه ها در بحث تقویت و ارتقاء وضعیت آموزش و توسعه فضای آموزشی در خور شان جزیره را یکی از ارکان اصلی دستیابی به نتایج مطلوب برشمرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اصحاب رسانه ضمن اشاره به پیگیری های دولت سیزدهم برای اجرای برنامه هفتم توسعه در مناطق آزاد خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم به فلسفه وجودی مناطق آزاد و برنامه هفتم توسعه دیدگاه مثبتی دارد، بنابراین برنامه هایی در دست اقدام است تا این مناطق به لحاظ مدیریت منطقه، اختیارات تام و کافی داشته باشند.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با پیاده سازی برنامه هفتم توسعه تمامی قوانین معارض با قانون چگونگی اداره مناطق آزاد متوقف خواهد شد.

مهدی ادیبان در ادامه این نشست برای برگزاری یک جشنواره تابستانی متفاوت ابراز امیدواری کرد و گفت: امسال بر اساس تجربه های موفق گذشته برای برگزاری جشنواره تابستانی اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان از اصحاب رسانه و تمامی افرادی که خود را نسبت به جزیره کیش مسئول می دانند خواست تا در ایده پردازی برای برپایی جشنواره تابستانی متفاوت مشارکت کنند.

تخصیص بیمه تکمیلی به خبرنگاران و اصحاب رسانه، دعوت از اساتید مجرب به منظور برگزاری کلاس های آموزشی ویژه اهل قلم و حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی از رسانه ها، اهم مسائل مطرح شده از سوی خبرنگاران حاضر در این نشست بود.

موضوعات پیرامون خصوصی سازی شرکت آب و برق کیش و هواپیمایی کیش ایر، وضعیت اینترنت اپراتور تلفن همراه کیش و تکمیل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیز در نشست صمیمانه سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اصحاب رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =