گوگل در وبلاگ رسمی خود برای منطقه افریقا، اعلام کرد امکان جدیدی برای گوشی های feature phone فراهم کرده تا کاربرانی که به کامپیوتر یا گوشی های پیشرفته smart phone نیز دسترسی ندارند بتوانند از Gmail استفاده کنند.

دیمیتریس مرتاکیس مدیر تولید گوگل، در آخرین پست این وبلاگ نوشته است: «ایجاد یک حساب کاربری جدید در Gmail برای همه آسان و رایگان است. شما به راحتی می توانید از طریق کامپیوتر به اینترنت وصل شوید و حساب کاربری جدید بسازید. همچنین می توانید از گوشی موبایل اندروید خود این کار را انجام دهید. حال اگر دسترسی به کامپیوتر یا یکی از انواع گوشی های smart phoneنداشته باشید، چه باید کرد؟ تا کنون این مشکل، برای صدها میلیون نفر در سراسر جهان وجود داشته است.»

 

مرتاکیس ادامه می دهد، گوگل اکنون قابلیتی جدیدی را راه اندازی کرده است تا همه کاربران بتوانند از Gmail استفاده کنند. از این پس کاربران می توانند با مراجعه به آدرس mail.google.com «با هر نوع گوشی موبایلی» وارد حساب کاربری خود شوند یا حساب کاربری جدید بسازند.

گوشی های feature phone در مقایسه با گوشی های smart phone ارزان تر و ابتدایی تر هستند اما قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. گوشی های smart phone گوشی هایی هستند که دارای سیستم عامل پیشرفته بوده و اپلیکیشن های شرکت های ثالث را نیز پشتیبانی می کنند.

 

مدیر تولید گوگل در انتهای پست خود می نویسد: «امیدوارم این قابلیت به خصوص برای کاربران اینترنت در افریقا سودمند باشد.»
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • s IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    0 0
    یعنی با سونی اریکسون هم امکان دارد
    • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
      2 2
      بله دیگه وقتی میگه feature phone همین سونی اریکسون هم جزئی از اونه