خانه ملت نوشت:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وضعیت مالی مدیرعامل مستعفی بانک ملی، یادآور شد: بر اساس مستندات موجود پدر و پدر خانم وی ثروتمند بودند.

"محمد کرمی‌راد" با اشاره به خروج "محمودرضا خاوری" مدیرعامل مستعفی بانک ملی از کشور و اقامت وی در کانادا، تصریح کرد: ‌ یکی از نمایندگان لرستان طبق مستنداتی اعلام کرده است که پدرو پدر خانم خاوری ثروتمند بودند و حتی ابوی وی قبل از انقلاب جزء رجال معروف این استان به شمار می‌رفت، از این رو وضعیت مالی کنونی خاوری قابل توجیه است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سابقه عملکردی مدیرعامل مستعفی بانک ملی، تصریح کرد: ‌ بعید است ایشان در دام حیله گری‌های غرب بیفتد و در پازل آن‌ها علیه ملت و کشور ایران بازی کند.
وی بازگشت خاوری به کشوررا بهترین راه خواند وافزود: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و سیاست خارجی بستری بدون تهدید را برای بازگشت وی فراهم کنند چون این کار علاوه بر آنکه حافظ مصالح ملی است، به همه ابهامات و شایعات درباره عملکرد مدیرعامل مستعفی بانک ملی پایان می‌دهد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ‌ محسنی اژه‌ای مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی صورت گرفته در نظام بانکی کشور گفته که اگر خاوری برنگردد خیلی از اتهامات را به وی نسبت می‌دهند، بنابراین به نفع خود ایشان است که برای روشن شدن ابعاد پرونده همکاری لازم را با مراجع ذی ربط انجام دهد.
وی ادامه داد: گفته شد جهرمی با اقدامی که در قبال بانک اهواز کرد و پیش گام در پیگیری موضوع شد، بی‌گناه است؛ این مسئله می‌تواند برای خاوری نیز اتفاق بیفتد تا مبادا کسانی از نبود ایشان سوء استفاده کند، کمتر حرف بزنند یا بار مسئولیت خود را به دوش وی بیاندازد.
خروج «محمودرضا خاوری» مدیرعامل مستعفی بانک ملی از کشور، تابعیت دوگانه و اقامت وی در کشور کانادا، یکی دیگر از ابعاد پرونده تخلف مالی بی‌سابقه در نظام بانکی است که مردم منتظر روشن‌ شدن هرچه زود‌تر زوایای آن هستند.
 

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    88 2
    حتما بر میگرده. امروز که اول هفته تو کاناداس. تا آخر هفته تهرانه!!!! بیچاره جهرمی ، برکنار شد. بمیرم. فکر کنم فقط من و بابام مقصر بودیم.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    68 8
    آقای کرمی راد من خودم کرمانشاهی هستم . کسی از شما اظهار نظر نخواست چرا از خاوری دفاع میکنی ؟ خاوری اگر بیگناه بود با پرواز پنجشنبه شب برمیگشت !!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    11 1
    ایا از میزان حقوق ماهانه اقای جهرمی بدون پادش خبر دارید؟سرگوشی اب بدید ضرر نداره.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    10 1
    چرا هیاهو می کنید و تهمت می زنید. می دانید یک عضو هیآت مدیره بان مبلغی بین 50 میلیون تا یک میلیارد پاداش می گیرد. حال با این مبلغ سالانه و با لحاظ بازار بلبشو ایران و تورم علیه السلام، آیا نمی شود در کانادا که نا، در کره ماه هم صاحب منزل شد؟
    • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      0 1
      خونه ای که من فیلمش رو دیدم با حقوق رئیس جمهور آمریکا هم نمیشه خریدش
  • بدون نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    6 1
    پس مشخص شد ثروت پدری اقای خاوری در بانک بوده وایشان سواستفاده فقط از حساب وارث پدری کردند که خوب مسئله خانوادگیست ولابد به توصیه نه گول زدن اقای کرمی راد ظرف چند دهسال برمیگرده
  • حمید دبیرخونه IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    8 3
    هم جهرمی و هم خاوری باید مجازات شوند
  • اسي IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    0 0
    شايد اين جمعه بيايد شايد....
  • UGDVQH IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    1 0
    من كه بعيد ميدونم يا رو با اين حرفا خر بشه بياد . دنبال يه راه ديگه باشيد.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    0 0
    موافقم
  • آرامش IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    1 1
    متاسفانه در نبود اطلاعات شفاف همواره حدس و گمان ها بیشترین نقش را دارند و معمولا اخبار گمراه کننده به اطلاع مردم می رسد و چه بسا بیگناهانی که گناهکار و گناهکارانی که بیگناه معرقی می شوند .در این میان فرصت خوبی برای تسویه حسابهای گروهی بدست می آید. کاش روزی اعمال همه مسئولین عادلانه داوری می شد و خادم و خائن به مردم معرفی می شدند .بدون نهادینه شدن ارکان جامعه مدنی و برقراری دمکراسی چنین آرزوئی محال است