انتصاب سرپرست بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بروجن

طی حکمی از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر سید محمد میر محمد صادقی به عنوان "سرپرست بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بروجن" منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر رسول رحیمی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور حکمی دکتر سید محمد میر محمد صادقی متخصص جراحی عمومی را به سمت "سرپرست بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بروجن" منصوب کرد.

در حکم دکتر رسول رحیمی خطاب به دکتر سید محمد میر محمد صادقی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن منصوب می‌شوید.

دکتر رحیمی در این حکم می افزاید: توجه به ویژگی‌های مدیر انقلابی پیرو بیانات مقام معظم رهبری، اهمیت توجه هر چه بیشتر به تکریم و رعایت حقوق بیماران، تکریم هر چه بیشتر پزشکان و پرسنل خدوم به عنوان یکی از ارکان اصلی درمان، تلاش در جهت افزایش میزان رضایت مندی بیماران و ارتقاءکیفیت فعالیت‌های درمانی و برنامه ریزی منسجم و مدون در جهت حفظ و ارتقاء وضعیت تجهیزات بیمارستانی از جمله وظایف سرپرست بیمارستان بروجن می باشد.

در ادامه این حکم، تدوین فعالیت‌های کارشناسی جهت برنامه ریزی مناسب در خصوص مدیریت منابع بیمارستانی، برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایت مندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان، هماهنگی با معاونت آموزشی در تدوین برنامه‌های آموزشی بیمارستان، فعال سازی گروه‌های آموزشی در خصوص ارتقاءکیفی آموزش دانشجویان و تقویت کمیته‌های بیمارستانی بالاخص کمیته پاسداشت ارزش‌های متعالی اسلام و ضرورت توجه به مقوله‌های انطباق امور پزشکی با موازین شرعی اسلام از دیگر وظایف سرپرست بیمارستان بروجن تعیین شده است.

همچنین در این حکم بررسی راهکارهای کاهش هزینه‌های غیر ضروری وکسورات بیمارستانی وتشکیل کمیته‌های کارشناسی در این خصوص، توجه جدی به رعایت تعرفه‌های ابلاغی از جانب هیات محترم دولت، تعامل مناسب با سازمان‌های بیمه گر، رعایت سلسله مراتب اداری و اجرای تمامی موارد ابلاغی از سوی معاونت‌های مرتبط و امور محوله با نظر سرپرست بیمارستان بروجن مورد تاکید است.

در پایان این حکم آمده؛ امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =