۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

ایبنا گزارش داد:

«مثل یک خواب»، دهمین اثر از مجموعه کتاب‌های «از عشق باید گفت» است که زندگی شهید ابراهیم جعفرزاده را به روایت همسرش، دربر دارد.


«مثل یک خواب»،‌ زندگی مشترک ابراهیم جعفر‌زاده و همسرش را در قالبی داستانی به تصویر کشیده است. ین روایت،‌ خاطراتی از همسر شهید را در کنار گفته‌های ابرهیم جعفرزاده که با قلمی پررنگ تر چاپ شده، دربر دارد.

 

ابراهیم جعفرزاده متولد اصفهان بود. اما مردم شهر یزد او را بهتر می‌شناختند. تا آنجا که مولف کتاب «مثل یک خواب» آورده است: «پیرمرد‌ها و پیرزن‌های یزد، ‌هنوز هم سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از یاد نبرده‌اند. حرف‌های همین سخنران بود که دل‌هایشان را زیر و رو می‌کرد و جوان‌هایشان را راهی جبهه. ابراهیم، فرمانده‌ تیپ الغدیر یزد بود. سال 63 در عملیات بدر شهید شد. موقع تشییع ‌اش توی اصفهان، یک تابوت خالی‌ هم در یزد تشییع کرده بودند. آخر به مردمی که آنقدر دلبسته‌اش بودند، نمی‌توانستند بگویند منتقلش کرده‌ایم اصفهان.»

 

جعفرزاده فرمانده تیپ 18 الغدیر یزد بود که اسفند سال 1363 در عملیات بدر و در سن 24 سالگی شهید شد.

چاپ نخست کتاب «مثل یک خواب» در قطع رقعی و 72 صفحه، با شمارگان 3000 نسخه و بهای 15 هزار ریال از سوی نشر ستارگان درخشان منتشر شده است.
 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عشق EU ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام خدا قوت خواهش میکنم بگین این کتاب رو چه جوری باید پیدا کنیم؟؟؟من هرچی میگردم نیست.همه جلداشو میخام...............میشه کمکم کنین.