برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی محلات با هدف‌گذاری ۲۰۲۰ محله از سراسر کشور

مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از برگزاری یک جشنواره بزرگ ورزشی محلات با هدف‌گذاری ۲۰۲۰ محله از سراسر کشور خبر داد و گفت: مرحله نهایی این جشنواره در دهه فجر امسال در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، علیرضا تاج فیروز با اعلام این خبر و با اشاره به هدف‌گذاری برای ارائه خدمات ورزشی به ۲۰۲۰ محله کشور گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال و باستانی انجام شده که از طریق کانون‌های تخصصی ورزشی این فعالیت‌ها صورت پذیرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که اخیرا بین موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی برای انجام این برنامه به امضا رسیده است، یادآور شد: همچنین تفاهم‌‎نامه‎هایی با فدراسیون‌های والیبال و ورزش زورخانه‌ای نیز خواهیم داشت تا با بهره‌گیری از کمک آن‌ها بتوانیم نسبت به برگزاری این جشنواره ورزشی اقدام کنیم.

مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی تاکید کرد: ظرفیت مجموعه خادمیاران ورزشی، ظرفیت مشخصی است و برای انجام چنین برنامه‌ای باید مجموعه‌های زیادی به ویژه مجموعه‌های تخصصی وارد میدان شوند.

وی با بیان این که این جشنواره ورزشی در ۳ مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از جشنواره در ۳ ماهه تابستان برگزار و در پایان از هر استان و در هر رشته یک تیم به مرحلهه بعد صعود خواهد کرد.

تاج فیروز ادامه داد: به معنایی ۹۳ تیم از ۳۱ استان در ۳ رشته فوتسال، والیبال و ورزش زورخانه‌ای راهی مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات خواهند شد.

وی به تقسیم بندی ۸ پهنه ای کشور در برنامه ریزی برگزاری این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: در مرحله دوم از هر پهنه که شامل ۴ تا ۵ استان است، یک تیم راه خود را به مرحله سوم، نهایی می کند تا ۸ تیم منتخب هر رشته در دهه فجر امسال در مشهدالرضا(ع) به رقابت پایانی بپردازند.

مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته به صورت ۳ جانبه بوده و با همکاری فدراسیون‌های مذکور و تربیت بدنی سپاه یا بسیج مستضعفان تحقق خواهد یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1778524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =