بیلبوردهای تبلیغاتی سه‌بعدی فناوری جدید و در حال رشدی است که تاثیر قوی و فوق‌العاده‌ای بر نحوه جان بخشیدن به کمپین‌های شرکت‌های تبلیغاتی دارد. بیلبوردهای سه‌بعدی بیش‌ازحد واقع‌گرایانه هستند. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای مدرن از این بیلبوردها استفاده می‌شود. در کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی، ایالات‌متحده، ژاپن و بریتانیا این بیلبوردها رهگذران را به خود خیره می‌کنند. این تابلوهای تبلیغاتی خطوط بین فناوری و واقعیت را محو می‌کند و درعین‌حال نشان می‌دهد که خلاقیت در تبلیغات واقعاً بی‌حدوحصر است.

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1780285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =