تمهیدات لازم برای برگزاری جشن بزرگ غدیر درچهارمحال وبختیاری اندیشیده شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از آمادگی این استان برای برگزاری جشن بزرگ عید غیرخم در تمامی نقاط این استان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها در این خصوص مشارکت و هم افزایی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محسن حسین‌میرزایی در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های غدیر در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید اطلاع رسانی گسترده در خصوص برگزری جشن عید غدیر در استان انجام گیرد و رسانه ها و صدا و سیما در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: امسال جشن روز عید غدیر باشکوه تر و پرشورت تر از سالهای گذشته برگزار می شود و در روستای چم چنگ و همچنین 23 روستای حاشیه زاینده رود با آداب و مناسک ویژه ای این روز گرامی داشته می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازسازی حادثه غدیر در شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برنامه محوری امسال برگزاری جشن در خیابان کاشانی است.

حسین میرزایی با اشاره به اجرای برنامه‌محوری و اصلی چهارمحال و بختیاری در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد افزود: می طلبد در این خصوص فضاسازی مناسبی از سوی کسبه و ادارات و بانک ها انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان استان برنامه‌های و محتواهای غدیر را در سربرگ نامه‌های اداری درج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بافزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری سیلندرهای گاز مایع مورد نیاز برگزاری برنامه‌های مرتبط با جشن غدیر شهرکرد را تامین می‌کند و شرکت آب منطقه ای آب معدنی مورد نیاز و شرکت ابفا آب موردنیاز برای پخت غذا را در اختیار موکب‌ها قرار دهند.

حسین‌میرزایی به برگزاری ۲۰۰ موکب در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد ویژه جشن غدیر امسال اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری کنترل ترافیک، تامین امنیت و بهبود عبور و مرور در مناطق مختلف استان همزمان با جشن غدیر را بر عهده دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1784822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =