بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با ۳۰عنوان برنامه در بام ایران

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اجرای بیش از ۳۰عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، راضیه تاجی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه عفاف و حجاب، گفت: ۲۱ تیرماه که در تقویم رسمی کشور بعنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده، یادآور دلبستگی زن ایرانی مسلمان به آموزه های دینی و حفظ بنیان مستحکم خانواده است.

وی افزود: باتوجه به راه اندازی قرارگاه عفاف و حجاب، برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی همزمان با هفته عفاف و حجاب در نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

تاجی گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی با عنوان «مدافعان حریم خانواده»، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، نمایشگاه های حجاب و عفاف، دیدار دختران نوجوان و جوان با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، پیاده روی های عمومی و مسابقات ورزشی، استفاده از مشاورین توانمند در موضوع عفاف و حجاب و مقابله با مدگرایی و همچنین ترویج ازدواج آسان، برگزاری اردوهای زیارتی، برپایی غرفه های نمایشگاهی با عنوان «یک حس خوب»، تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین تولید محصولات چندرسانه ای با محوریت عفاف و حجاب بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد:، نشست های رادیو تلویزیونی با موضوع زیست عفیفانه، کارگاه های سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده، تجلیل از دختران نمونه و کودکان محجبه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، مطالبه گری از مسئولین دستگاه های دولتی در خصوص اجرای قانون عفاف و حجاب، تشکیل هیئت های اندیشه ورز و اعزام دختران بسیجی به منظور صعود به قله های مرتفع ایران با همکاری تربیت بدنی بسیج از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =