شهرستان شدن محمدیه در اولویت قرار دارد

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تلاش برای شهرستان شدن محمدیه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بر آن تاکید داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس کاظمی، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در دیدار با پیری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و رییس اداره حراست شهرداری محمدیه ضمن تاکید بر خدمت‌رسانی مضاعف مدیران به جهت دلگرمی مردم و کسب رضایتمندی اظهارکرد: شورا و شهرداری محمدیه از عملکرد و انسجام خوبی در استان برخوردار است و این امر نشان دهنده تعامل، همکاری و اتحاد شهردار و اعضای شورای اسلامی است و صیانت از این انسجام و عملکرد قابل قبول می تواند خدمات رسانی مدیریت شهری به شهروندان را تسهیل کند.

او افزود: خدمت‌رسانی مدیران بدون هیچ‌ چشم‌داشتی می‌تواند ضامن امنیت و افزایش امید و زندگی در جامعه شود.

کاظمی گفت: شهردار محمدیه با سوابق اجرایی خود توانسته خدمات فراوانی برای شهروندان انجام دهد و به نوعی خود را صرف خدمت به مردم کرده‌ که این نشان‌دهنده روحیه جهادی این مدیر است.

این مسئول یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه کاری خود را تقسیمات کشوری دانست و یادآور شد: تلاش برای شهرستان شدن محمدیه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بر آن تاکید داریم و با شهرستان شدن بخش محمدیه شاهد استقرار ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان و خدمت بهتر به مردم هستیم.

او با اشاره با رویداد انتخابات در سال جاری، افزود: دشمن در صدد برنامه‌ریزی و ناامن کردن جامعه و القای یاس و نامیدی و جلوگیری از مشارکت خوب شهروندان در پای صندوق‌های رای است و در این برهه حساس مدیران عاشق و شیفته خدمت باید تلاش خود را دو چندان کنند تا شاهد تزریق روحیه امید و حضور مردم در انتخابات باشیم.

کاظمی گفت: مردم خدمت خالصانه می‌خواهند تا فضای امید در کشور تقویت شود و شهرداری‌ها در این شرایط نقش حساس و کلیدی در افزایش رضایتمندی مردم دارند.

این مسئول ادامه داد: خدمت‌رسانی درست و منطقی به تقویت امنیت اجتماعی کمک می‌کند و خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری در محمدیه در این زمینه در استان پیشتاز هستند.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اظهارکرد: استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در محمدیه نوید بخش حل مشکلات آموزشی این بخش و ناحیه مهرگان خواهد شد که با جدیت آن را پیگیری می کنیم.

در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی با بیان مشکلات و معضلات شهری خواستار کمک به حل آن‌ها شدند.

کمبود کلانتری و فضاهای آموزشی در مهرگان، نبود فرهنگسرا و درمانگاه تخصصی در مهرگان و محمدیه، نداشتن زیرساخت ها و افزایش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در مهرگان، کمبود نانوایی، ضرورت حل مشکل ورودی و خروجی و دسترسی محمدیه از منطقه۴ و ۵، ضرورت ساخت بیمارستان با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در محمدیه و مهرگان، کمبود فضاهای آموزشی در محمدیه و مهرگان و استقرار ایستگاه قطار از موضوعات مهمی بود که توسط پیری شهردار و اعضای شورا مطرح شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1791856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =