۰ نفر
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۲

امام جماعت مسجد قدس بیروت معتقد است آن چه امریکا و اسرائیل در حال حاضر می خواهند این است که یک درگیری سنی – شیعی در منطقه در بگیرد و این کشورها وارد چند دستگی و درگیری شوند.<BR> <BR>

 

شیخ ماهر حمود در گفتگو با خبر آنلاین در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اتهام های اخیر امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران چیست،گفت: هیچ شکی نیست که این اتهام ساختگی و تلاشی است امریکایی برای ایجاد نزاع میان ایران و کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی. امریکایی ها برای قطع همکاری های ایران با کشورهای عربی تلاش های بسیاری می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیار روشن است که ایران به دنبال دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است و همچنین مدافع لجستیک مقاومت محسوب می شود و توان دفاعی این محور را تقویت می کند،تصریح کرد این مساله را امریکا و اسرائیل فراموش نکرده اند به خصوص این که زوال اسرائیل حتمی شده است و می خواهند با پرداخت هزینه های بسیار این زوال را به تعویق بیندازند.

شیخ ماهر حمود اظهار داشت در پس این اتهام ها اهداف بزرگی نهفته است و همان طور که گفتم تلاشی است برای ایجاد فتنه طایفه ای و مذهبی به ویژه که در بسیاری از سیاست هایشان در عراق و لبنان برای رسیدن به این هدف شکست خورده اند.

26149

متن کامل این گفتگو را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    0 0
    ما با نادانی به پیشرفت این نقشه کمک میکنیم