رسالت در سرمقاله خود با عنوان«خودشیفتگی- افسردگی دو بیماری سیاسی» نوشت:

*طی سه دهه گذشته انقلاب اسلامی شاهد ریزش‌های بسیاری در عرصه سیاست بوده. عمده این ریزش‌ها مربوط به کسانی بود که به دوگانه «خودشیفتگی – افسردگی» سیاسی دچار بودند.
*ریشه فتنه سال 88 زیر سر رجال سیاسی خود شیفته و افسرده بود آنها با کمک و هدایت ارتش رسانه‌ای غرب و سرویس‌های پیدا و پنهان آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی اوضاع را به سمتی بردند که اقتدار ملی مخدوش و امنیت انقلاب در معرض آسیب قرار گرفت.انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری تزریق خون تازه به رگ‌های کشور و دمیدن روح تازه به کالبد آن است.
*متاسفانه «خودشیفتگان» این خون را با اردوکشی خیابانی آلودند و آن روح بزرگ را نیز آزردند.فضا سازی برای پاسداری از حریم قانون و وفاداری به رای ملت «خودشیفتگان» را از بد مستی برحذر می‌دارد.
*مجلس شورای اسلامی محور اصلی تصمیم‌گیری و مرکز ثقل تصمیم‌سازی برای کشور است. باید کسانی به این مکان مقدس راه یابند که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند نه دغدغه درمان خودشیفتگی و افسردگی سیاسی فرد یا جمعی خود را که به هر دلیل مردم از آنها روی بر تافته‌اند.
*رجال سیاسی و مذهبی آینده که می‌خواهند در مصادر امور به مردم خدمت کنند باید بدانند تقوای الهی و اطاعت از ولی امر آنها را از سقوط در دره خود شیفتگی و خطر افسردگی سیاسی نجات می‌دهد. در غیر این صورت به دام کسانی می‌افتند که در تدارک موج دوم جنگ نرم علیه ملت ایران هستند. مردم و انتخاب‌شوندگان باید با هوشیاری این فرصت را از دشمن بگیرند و نگذارند که آنها به بهانه انتخابات، فتنه سال 88 را بازتولید کنند.
/212217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =