حجت الاسلام سیدجلال یحیی​زاده با حضور در غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از عدم پیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال که در نبود اصلاح‌طلبان، وحدت اصولگرایان چه ضرورتی دارد گفت: من اعتقادم این است که اصلاح‌طلبان قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد. ما  نظامی معتقد به دموکراسی و مردم سالاری دینی و همچنین مشارکت حداکثری داریم. هرکس آن شرایط و ضوابطی که در قانون تعریف شده است را رعایت می کند، باید بتواند از حق خودش استفاده کند و بتواند در عرصه انتخابات حضور پیدا کند.
وی افزود:  مردم هم باید حق انتخاب داشته باشند. با توجه به امارات و نشانه هایی که خودم دیده‌ام و بعضی صحبت‌هایی که شده است، تقریبا مطمئن هستم که عزیزان اصلاح‌طلب هم در عرصه انتخابات مجلس در 12 اسفند حضور خواهند داشت. خیال می کنم که با توجه به اینکه بین علما اختلافات سلیقه‌ای، هست ولی زمان‌های خطر به نقطه مشترک و وحدت می‌رسند. عزیزان اصولگرا هم نهایتا حداقل در راس و در جمع سرانشان به وحدت خواهند رسید.
یحیی زاده همچنین با اشاره به مواضع جبهه پایداری و موانع وحدت اصولگرایان تصریح کرد: ‌این مایه تعجب و تاثر است که این اتفاق تا الآن افتاده است. البته جبهه پایداری به صراحت اعلام کرده که نظرات آیت الله مصباح یزدی را خواهد پذیرفت. من شخصا معتقد هستم که آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی نهایتا به وحدت کامل خواهند رسید و اگر در رده های پایین تر یک مقداری اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد نهایتا آن‌ها بر طرف خواهند کرد.
نماینده میبد در ادامه به تلاش‌های جریان انحرافی برای کسب کرسی‌های مجلس اشاره کرد و گفت: در آن حدی که من خبر دارم جریان انحرافی تلاش زیادی برای حضور در انتخابات مجلس نهم دارد و قرار نیست به این سادگی از مجلس نهم دست بردارد. آن‌ها به دنبال به دست آوردن اکثریت در مجلس نهم هستند.
یحیی زاده خاطرنشان کرد: نهایتا گمان می‌کنم که مردم ما به حدی بصیر هستند که جریان انحرافی بعد از یک سال و نیم فعالیت، در همان 12 اسفند امسال کاملا نابود خواهند شد. اگر تمام تلاش جریان فتنه با 9 دی سال گذشته ازبین رفت و ناکام ماند، من احساس می‌کنم که جریان انحرافی هم در 12 اسفند 90، همه تلاش‌هایی که انجام داده است نقش بر آب می‌شود.
این نماینده مجلس در پایان به تاکتیک‌های جریان انحرافی برای انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: در آن حدی که من مطلع هستم جریان انحرافی بسیار زرنگ‌تر و زیرک‌تر از این است که کاندیداهایش را به صورت شفاف به مردم معرفی کند . آنها کاملا با سیاست چراغ خاموش حرکت می‌کنند تا وقتی که در درون مجلس به هم رسیدند دست در دست هم بگذارند و تشکیلاتشان فعال بشود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شوکت IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    8 0
    آقای یحیی زاده باکمال معذرت من نظرمتفاوتی دارم 12اسفندنقطه آغازین جریان انحرافی خواهدبود من ازشمابعنوان نماینده مجلس خواستارم یه کاری بکنید که ارزدولتی وغیردولتی تثبیت شود نه اختلاف فاحش 250تومانی این پولهاازمن دانشجوی بیچاره گرفته میشود به جیب کی ریخته میشه بالتشکر یک هموطن ایرانی ازخبرانلاین هم متشکرم خداقوت خداوندایران ماراحفظ کند
  • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    11 1
    با سپاس فراوان از جناب يحي زاده بابت لطفي كه به اصلاح طلبان كردند !!!!