با گذشت بیش از دو روز از انتشار آخرین نظرسنجی خبرآنلاین، کاربران همچنان معتقدند که دولت​گرایان بیشترین بهره را از عدم حضور مطهری در مجلس خواهند برد.

پس از اعلام استعفاي علي مطهري از نمايندگي مجلس به دليل عدم بررسي طرح سوال از رئيس​جمهور و اعلام وصول اين استعفا که در دستور کار روز يکشنبه اين هفته مجلس قرار دارد؛ خبرآنلاين، نظرسنجي​اي با اين سوال را از روز چهارشنبه منتشر کرده است: «به نظر شما از نبودن علی مطهری در مجلس، کدام گروه بهره بیشتر ي می برد؟»
اصلاح​طلبان، اصولگرايان معتدل، اصولگرایان تندرو و دولت گرایان، چهار گزينه پاسخ به اين سوال هستند. تا کنون که 7822 نفر در اين نظرسنجي شرکت کرده​اند، کمتر از 9 درصد پاسخ​ها متوجه دو گزينه اول بوده است. به اين ترتيب از منظر کاربران خبرآنلاين، اصلاح طلبان با 6 درصد و اصولگرايان معتدل با 3 درصد، کمترين بهره را از عدم حضور مطهري در مجلس خواهند برد.
اين درحالي است که 22 درصد کاربران، معتقدند اصولگرایان تندرو بيشترين بهره را از غياب مطهري خواهند برد و 70 درصد مابقي که بيشترين کاربران مي​باشند نيز بر اين باورند که بيشترين بهره نصيب دولت گرایان خواهد شد.
براي شرکت در اين نظرسنجي اينجا را کليلک کرده يا به صفحه اول خبرآنلاين، مراجعه کنيد.
 /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =