عضو فراکسیون انقلاب اسلامی معتقد است استعفای علی مطهری اقدامی تبلیغاتی است.

فاطمه آلیا  نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین درباره پیش بینی اش از استعفای علی مطهری بابیان اینکه این اقدام یک نوع تبلیغات سیاسی بود که در نهایت رای نمی آورد، افزود:کسی که می خواهد استعفا بدهد، باید آیین نامه را  بخواند و استعفای خود را به رئیس مجلس تقدیم کند نه اینکه دو هفته متن استعفا دست منشی هیات رئیسه باشد و ایشان هم در مصاحبه های متعدد تاکید کند که استعفایم جدی است.
 وی در پاسخ به اینکه پیش بینی تان شخصی تان چیست، اظهار داشت: خیلی فرقی نمی کند که این استعفا رای بیاورد یا نه، چون آن قدر کار در مجلس وجود دارد که این موضوع در آن گم است.
نماینده مردم تهران در مجلس هشتم با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور از سوی مطهری، تصریح کرد: ایشان دو سوال است کاغذی در جیبش دارد و تا نماینده ای از دولت عصبانی می شود، آن را جلویش می گیرد تا امضا کند.
 عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در پاسخ به اینکه درحالی که چهره ای مثل آقای حسینیان موافق حضور رئیس جمهور در مجلس است چرا نباید این سوال مطرح شود، گفت: اظهارات آقای حسینیان به معنی نظر موافق با طرح سوال نیست چرا که سوال از رئیس جمهور این قدر پیچیدگی ندارد که بخواهند بر سر آن مانور بدهند . در نظام جمهوری اسلامی که ما تعامل سه قوه را داریم و سایه ولایت فقیه  هم است و بررسی این موضوع آن قدر معضل نیست .
 نماینده مردم تهران که معتقد است مطهری با طرح سوال از رئیس جمهور به دنبال بهره برداری تبلیغاتی است، ادامه داد: دولت و مجلس نشست های مشترک زیادی دارند که می توان سوال ها را آن طرح کرد تا رفع ابهام شود. ضمن اینکه رئیس جمهور از این سوال ها  در نشست های مشترک دو قوه زیاد پاسخ داده است
وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چه گروهی از استعفای مطهری سود می برد، تصریح کرد: کسی جز خود آقای مطهری از این اقدام سود نمی برد.چون ان قدر مردم کار دارند که در سال آخر مجلسی این استعفا فقط جنبه تبلیغاتی دارد و خودایشان هم این را می داند.
آلیا با تاکید بر اینکه مطهری با طرح سوال از رئیس جمهور دو سال است همه را سر کار گذاشته است، گفت: اینکه همکار دیگری پیش بینی کرده استعفای ایشان رای می آورد نظرش محترم است، ولی من جمع بندی ام این است که مجلس به این استعفا رای نمی دهد.
 طبیه صفایی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی روز گذشته در گفت وگویی پیش بینی کرد مجلس به استعفای مطهری رای می دهد.
/212 212
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    18 0
    کلا همه چی آرومه ما هم چقدر خوشحالیم......