مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 500 میلیون تومان بن خرید مطبوعات به بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان نمایشگاه مطبوعات امسال خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پدرام پاک‌آیین با اعلام این خبر گفت: «این مبلغ برای مرحله نخست در نظر گرفته شده و در صورت استقبال مناسب اقشار مختلف مردم از نمایشگاه، قابل افزایش خواهد بود.»
 
این مقام مسئول در معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: «سقف بن‌های در نظر گرفته شده برای اقشار مختلف بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات مانند دانشجویان علوم ارتباطات و طلاب حوزه‌های علمیه متفاوت خواهد بود.»
 
پاک‌آیین بیشترین سقف بن خرید مطبوعات را 200 هزار ریال اعلام کرد و گفت: «اصحاب رسانه، دانشجویان علوم ارتباطات و طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانند از بالاترین سقف بن برای خرید مطبوعات بهره‌مند شوند.»

هجدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، سوم تا دهم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
 
58244
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    0 0
    چرا اين بن‌ها در شهرستان‌ها توزيع نمي‌شود. بنده از اهالي قلم هستم و سال‌هاست در بندرعباس ساكنم ولي تا كنون اثري از چنين بن‌هايي نديده‌ام.