عکس‌| عصبانیت شدید هواداران آمریکایی از لیونل مسی

ورزش سه نوشت: هواداران لیونل مسی که برای تماشای او در دیدار اینترمیامی و آتلانتا بلیت‌هایی گران‌قیمت خریداری کرده بودند از بازی نکردن او در این مسابقه عصبانی هستند.

لیونل مسی در روزهای گذشته که برای شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به تیم ملی کشورش آرژانتین پیوسته بود دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین علت دیشب در دیدار تیم باشگاهی‌اش مقابل آتلانتا یونایتد به میدان نرفت.

اینترمیامی در این بازی بدون حضور لیونل مسی 5-2 شکست خورد تا مشخص شود حضور اسطوره آرژانتینی تا چه حد برای این تیم ضروری است.

دیدار دو تیم در خانه آتلانتا، استادیوم مرسدس بنز، انجام می‌شد و از چند هفته قبل بسیاری از هواداران مسی برای تماشای او تلاش می‌کردند بلیت‌های مسابقه را خریداری کنند. هجوم هواداران باعث شده بود قیمت بلیت‌ها در بازار آزاد به شدت افزایش پیدا کند و هزاران نفر برای خرید بلیت مبالغ هنگفتی پرداخت کرده بودند.

وقتی 70هزار هوادار حاضر در استادیوم خانگی آتلانتا متوجه شدند که لئو مسی در این بازی حضور ندارد، به شدت سرخورده شدند. این سرخوردگی برای بعضی از دوستداران مسی به خشم تبدیل شد و برخی از آنها در پایان مسابقه به رسانه‌ها گفتند هر بلیت را به بهای 150 دلار خریداری کرده‌ و انتظار نداشتند بهانه اصلی‌شان برای تماشای مسابقه یعنی لئو مسی را نبینند.

سایت اتلتیک بیرون از ورزشگاه با چندین نفر از هواداران صحبت کرد که برخی از آنها واکنش‌های جالبی داشتند. یک هوادار گفت: "خیلی ناراحت شدم. برای دیدن مسی لحظه‌شماری می‌کردم و وقتی دیدم او در زمین نیست بغضم گرفت. درست است که من یک روستایی اهل جرجیا هستم، ولی من عاشق مسی‌ام".

1926372

هوادار دیگری پیش از شروع مسابقه به رسانه‌ها گفت: "ما از ممفیس تا اینجا رانندگی کردیم. پنج ساعت رانندگی. من فهمیده بودم که مسی بازی نمی‌کند ولی هنوز به پسرم نگفته‌ام. چطور می‌توانم بگویم که نمی‌تواند مسی را ببیند؟ کی جواب پسر من را می‌دهد؟"

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1814395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =