روزنامه ایران نوشت:

 ارثیه‌ای که بوی خون می‌داد

مشاجرات مرد میانسال و چهار برادرش بر سر تقسیم ارثیه، جنایتی هولناک را رقم زد. چندی قبل مأموران پلیس آگاهی قزوین از تیراندازی مرگبار در یکی از محله‌های این شهر باخبر شده و خود را به آنجا رساندند. بررسی صحنه قتل نشان می‌داد، دو برادر با شلیک برادر بزرگترشان از پا درآمده‌اند. مأموران برای کشف انگیزه جنایت به بازجویی از خانواده قربانیان پرداخته و دریافتند «علی» ـ‌ عامل جنایت ـ بر سر تقسیم ارثیه با چهار برادرش درگیری و مشاجره قدیمی داشته است. اما وقتی نتوانست مشکلش را با برادرانش حل کند آنها را به قتل تهدید کرد. علی دو هفته قبل از جنایت نیز در جریان درگیری دست یکی از برادرانش را شکسته بود.وی روز حادثه نیز با اسلحه شکاری سراغ برادرانش رفته و دو تن از آنها را با شلیک گلوله کشته و دو برادر دیگرش را هم تلفنی تهدید کرده بود. پس از بررسی‌های مقدماتی جسد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و عکس قاتل فراری برای دستگیری در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت.

 

گروگانگیری 260 میلیونی در ارومیه، رهایی در سیستان و بلوچستان

اوایل مهر امسال مردی به پلیس آگاهی ارومیه رفت و از ربوده شدن پسر 13 ساله‌اش خبر داد. «پسرم پدرام امروز صبح مثل همیشه راهی مدرسه شد، اما هرچه منتظر ماندیم، بازنگشت. با طولانی شدن غیبت ناگهانی‌اش به جست‌و‌جو پرداختیم تا اینکه فرد ناشناسی تماس گرفت و ادعا کرد پسرم را ربوده است. او برای آزادی پسرم 260 میلیون تومان پول نقد خواست.»مأموران نیز با ردیابی‌های پلیسی دریافتند آدم‌ربایان، گروگان کوچولو را به استان سیستان و بلوچستان برده‌اند، بنابراین پرونده برای ادامه رسیدگی در‌اختیار مأموران پلیس امنیت سیستان و بلوچستان قرار گرفت. آنها نیز پس از ردیابی‌های پلیسی سرانجام یکی از آدم‌ربایان به نام «نبی» را دستگیر کردند که دارای سابقه شرارت و قاچاق بود.سردار «حمید فهیمی‌راد» - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان - با اشاره به این خبر گفت: با دستگیری متهم، مأموران پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و با همکاری مرکز اطلاعات شرق، گروگان 13 ساله را آزاد کرده و او را به آغوش خانواده‌اش بازگرداندند.

 

 

کشف جسد زن جوان در جوی آب

جسد خونین زن ناشناس که با ضربه‌های کارد از پا درآمده، در جوی آب کشف شد. صبح دیروز دو مرد جوان هنگام عبور از میدان الغدیر شهران - غرب تهران - جسد خون‌آلود یک زن را در جوی آب مشاهده کرده، وحشت‌زده پلیس را باخبر کردند. مأموران کلانتری 142 کن پس از حضور در محل حادثه و در نخستین تحقیقات دریافتند زن جوان با ضربه‌های کارد به قتل رسیده و جسدش در جوی آب رها شده است. بدین‌ترتیب موضوع به محمد شهریاری - بازپرس کشیک ویژه قتل - اعلام شد و تیم ویژه جنایی با حضور در محل کشف جسد به تحقیقات مقدماتی در این‌باره پرداختند. از آنجا که هیچ مدرک شناسایی از مقتول به‌دست نیامد، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد و پرونده جنایت برای کشف راز قتل زن جوان در‌اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
28247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    4 0
    پس اعتراف زوج جوان ... کو؟
    • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
      1 0
      قابل پخش نبوده حتما =)))))