۰ نفر
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
داغ‌ترین آیفون تاریخ

اپل با شکایت از سوی کاربران در خصوص داغی بیش از حد مدل‌های آیفون ۱۵ روبروست و بعضی از مشتریان این شرکت مدعی هستند که فریم تیتانیومی به حدی داغ می‌شود که نمی‌شود گوشی را در دست نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پست‌های متعددی در انجمن اپل، به داغی بیش از حد مدل‌های آیفون ۱۵ پرو اشاره دارند و یک کاربر عکسی از آیفون ۱۵ در کنار یک دماسنج پست کرد که دمای ۴۴ درجه را نشان می‌داد. پست‌هایی هم در این باره در شبکه‌های اجتماعی ایکس و ردیت منتشر شده است.

مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل در شرکت «تی اف اینترنشنال سکیوریتیز» گفت: هرگونه مشکل داغی بیش از حد احتمالا به دلیل تغییر در طراحی گوشی است زیرا اپل تلاش کرده است وزن محصول خود را کاهش دهد و استفاده از فریم تیتانیومی، تاثیر منفی بر راندمان حرارتی گذاشته است.

داغ‌ترین آیفون تاریخ

در این میان البته اپل منکر تاثیر منفی فریم تیتانیومی در گرم شدن بیش از حد آیفون ۱۵ شده و اعلام کرده است که گرم شدن دستگاه ربطی به طراحی فیزیکی و جنس بدنه آن ندارد. استفاده از تیتانیوم در بدنه آیفون یکی از بزرگترین تغییرات این گوشی نسبت به نسل‌های قبل است که به ادعای کمپانی سازنده نه تنها باعث گرم شدن نمی‌شود بلکه باعث تبادل بهتر گرما با محیط خواهد شد.

اپل بروزرسانی‌های جدید برخی نرم‌افزارها چون اینستاگرام، اوبر و بازی آسفالت‌۹ را یکی از دلایل این گرم شدن مامعمول شناسایی کرده است. البته اینستاگرام در بروزرسانی آخر این مشکل را برطرف کرده است.

بروزرسانی آینده iOS نیز مشکلات مربوط به گرم شدن دستگاه را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1820297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =