می‌توانیم خودمان و توانایی‌هایمان را دست‌کم بگیریم؟ عوامل رشد اعتماد به نفس و طرق تقویت آنها از دو دیدگاه شرعی و علمی چیست؟ چرا باید از کسانی که می‌کوشند بلند‌پروازی‌هایمان را کوچک کنند بپرهیزیم؟ چگونه می‌شود از شکست‌های زندگی به عنوان فرصتی برای پیشرفت و موفقیت در کسب و کار و ایجاد سازگاری و توازن در زندگی بهره‌گرفت و...

به گزارش خبرآنلاین، بسیاری بر این باورند که مطالعه کتاب‌هایی که به «رمز و رازهای موفقیت» شهره است، می‌تواند آنها را بادنیای جدیدی از سبک زندگی و همچنین طی‌کردن مسیرهای میان‌بر برای رسیدن به موفقیت آشنا کند. چه بسیار افرادی که اینگونه آثار را نوعی تلقین روانی برای بازگشت به خویشن خویش و توانایی‌ها و استعدادهای خاموش انسان‌ها می‌دانند و آنها را به مثابه یک مکمل تقویتی برای زندگی روزمره و کسل‌کننده و گاه ناامیدانه مردمان شهری تلقی می‌کنند.

از سوی دیگر آگاهی از رمز و رازهای انسان‌هایی که همواره در چشم مردم، به عنوان نماد انسان‌های موفق شناخته می‌شوند، یکی از لذت‌بخش‌ترین افعال مردمان روزگار ماست چرا که جدای از سفر به تودرتوی سندگی این افراد، رمزگشایی از علل موفقت و انطباق آن با زندگی خود خواننده نیز کمک شایانی برای پیشرفت و یا اراده‌ای برای «تغییر و تحول» است.

خبرآنلاین بر اساس خواست کاربران محترم، شنبه هر هفته لیستی موضوعی برای کاربران و علاقمندان مطالعه منتشر می‌کند تا قدرت انتخاب و مانور مخاطب علاقمند به کتاب نیز بیشتر شود. لیست منتخبی از برخی آثار مشهور به «موفقیت» از زیرشاخه روانشناسی، در ادامه پیش روی کاربران محترم خبرآنلاین قرار گرفته تا ضمن آشنایی با برخی از آثار مکتوب در این زمینه، در صورت نیاز، آنها را به قفسه کتاب‌های خانه و یا محل کار خود اضافه کنند.

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

عزت نفس

کریستین وبر/گلیله گل‌بهروزان

پیدایش

3500

می‌توانیم خودمان و توانایی‌هایمان را دست‌کم بگیریم یا می‌توانیم به آینه نگاه کنیم و زیبایی شخصیت و موفقیت‌هایمان را باور کنیم؟ شما باید تصمیم بگیرید!

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد

اسپنسر جانسون/ناصر جوادخانی

یاران

1500

چهار شخصیت خیالی ارائه شده در این داستان، یعنی موش‌ها: «اسنیف» و «اسکاری» و آدم کوچولوها: «هِم» و «هاو»، نماد بخش‌های ساده و پیچیده شخصیت ما، صرف نظر از سن، جنس، نژاد و یا ملیت هستند...و راهنمایی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت.

قدرت اراده خلاقیت می‌آفریند

رضا قدس حسینی

شایسته

2500

ادیسون می‌گوید: موفقیت من بیشتر روی تلاش‌های خستگی‌ناپذیرم حاصل شده است و نبوغ من، درصد کمی در پیشرفت کارها دخالت داشته است. هدف کتاب این است که با مطالعه عمیق، عوامل رشد اعتماد به نفس و طرق تقویت آنها از دو دیدگاه شرعی و علمی که در بخش‌های این کتاب ارایه شده است به کلید اصلی یک زندگی واقع‌گرا و جذاب دست پیدا نمایید.

کسب و کار بی‌همتا

مارک آلن/گیتی خوشدل

پیکان

3200

از کسانی که می‌کوشند بلند‌پروازی‌هایتان را کوچک کنند بپرهیزید چراکه فرودستان به این امر می‌پردازند. اما بزرگان راستین این احساس را پدید می‌آوردند که شما نیز می‌توانید از بزرگان باشید.

رقص عقاب‌ها

امیرحسین مظاهری سیف

موسسه آموزشی و پژوهشی ثروت‌آفرینان پارس

5000

این کتاب ویژه انسان‌های متفاوت است، کسانی که می‌خواهند بر پایه شایستگی‌هایشان زندگی کنند و ثروت‌آفرین باشند، می‌خواهند فردی مولد و موثر برای خود، خانواده و جامعه باشند؛ کسانی که به دنبال یافتن الگوهای «توانستن» هستند؛ کسانی که خود را لایق بهترین‌ها می‌دانند و برای تحقق آن استوار ایستاده‌اند.

گام‌هایی بزرگ به سوی موفقیت

آنتونی رابینز/سید مرتضی نظری

آوای سورنا

7000

«رویاهای سرنوشت‌ساز، تصمیم‌گیری و تعیین هدف، چگونه به چیزهایی که واقعا می‌خواهیم برسیم، درد، شادی و حالت‌های ذهن، قدرت خلق، قدرت تخریب... سوال کنید تا به پاسخ برسید، مهارت تغییر را یاد بگیرید، قطب نمای شخصی شما، ارزش‌ها و قوانین هستند و...» از مطالب این کتاب است.

عبور از شکست

آلیستر مک آلپاین - کیت دیکسی/ابوذر کرمی

دانژه

2400

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌شود از شکست‌های زندگی به عنوان فرصتی برای پیشرفت و موفقیت در کسب و کار و ایجاد سازگاری و توازن در زندگی بهره‌گرفت. این کتاب در 10 فصل تدوین یافته که عبارتند از «محبت سنگ بنای تمدن، یافتن آهنگ زندگی، زیبایی اغوا‌کننده، جذبه غذا، راهنمای خواب، عبور از شکست، نیاز به تفاهم، بازگشت به تخیل، و شناخت موفقیت و خوشبختی...»

رازهای موفقیت در زندگی

منصوره صفایی (اتابکی)

بهزاد

2100

یکی از عظیم‌ترین اسرار عشق و محبت این است که بیاموزید: چگونه آرمان‌ها و اندیشه‌های ناهماهنگ را از ذهن خود بزدائید و همواره آرزویی را تصور کنید که صادقانه می‌خواهید نه آنچه را که فکر می‌کنید شاید بتوان بدست آورید. این کتاب رازهایی را در مورد موفقیت در زندگی به شما می‌آموزد که با آنها می‌توانید زندگی خود را متحول سازید و به زندگی ایده‌ال و موفق دست یابید.

موفقیت تحصیلی با فنگ‌شویی

لیلیان تو/حمیده معتمد رستگار

سبزان

2200

این کتاب به دستورالعمل‌های فنگ‌شویی می‌پردازد که شانس خوب را در زمینه موفقیت در امتحانات تولید کرده و متعاقب آن دست‌یابی به دانش را مسیر می‌سازد. دستورالعمل‌های مذکور همچنین حاوی چندین راهنمایی برای سازگار کردن موقعیت فیزیکی شخص هنگام مطالعه می‌باشد.

حکایت دولت و فرزانگی

مارک فیشر/ارسطو خلیلی‌فر

بهزاد

1400

حکایت دولت و فرزانگی توسط مارک فیشر میلیونر به نگارش درآمده و براساس ماجرای واقعی ملاقاتش با پیرمردی است که رازهای موفقیتش را به او منتقل نمود، این کتاب کوچک، داستانی جالب و به یادماندنی را به ما ارزانی می‌دارد که پرده، از راز یکی از با اهمیت‌ترین و با ارزش‌ترین حقایق زندگی برمی‌دارد: این حقیقت که به دست آوردن موقعیت مالی و یک زندگی پر حاصل، هدف‌هایی هستند که ما می‌توانیم در صورت درک و اجرای اصول و قوانین موفقیت به آن‌ها دست یابیم.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =