امنیت مرزهای چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است

فرمانده انتظامی استان درپیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت:امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرزهای چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، متن پیام سردار منوچهر امان الهی به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل می باشد

کارکنان خدوم و جان برکف انتظامی با تأسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیور مردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرزهای چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این فرماندهی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کارکنان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوندبخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت استان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تأمین می نمایند،تقدیر و تشکر می‌کنم و سلامتی و سربلندی این عزیزان در راه حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1821197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =