۱ نفر
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
صعود کبدی به فینال بازی‌های آسیایی

تیم ملی کبدی مردان ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی با برتری مقابل چین تایپه به فینال رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به هانگژو؛ ملی‌پوشان کبدی ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف چین تایپه رفتند. شاگردان مازندرانی این دیدار را با نتیجه ۴۷بر ۲۴ به سود خود پایان دادند تا به مرحله فینال بازی‌های آسیایی صعود کنند.

دیگر دیدار نیمه نهایی میان هند و پاکستان با نتیجه ۶۱ بر ۱۴ به سود هند پیدا کرد. بنابراین تیم‌های پاکستان و چین تایپه به مدال برنز مشترک رسیدند.

مسابقه فینال بین ایران و هند فردا شنبه ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد. تیم ملی مردان در بازی‌های آسیایی جاکارتا با پیروزی بر هند به عنوان قهرمانی رسیده بود.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی با سه برد مقابل پاکستان، مالزی و کره جنوبی به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

فاضل اتراچالی، امیرحسین بسطامی، میلاد جباری، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، محمدرضا کبودراهنگی، رضا میرباقری، حمید میرزایی نادر، علیرضا میرزائیان، محمدکاظم ناصری، محمداسمعیل نبی بخش تیم ملی کبدی ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی، وحید خراقانی به عنوان مربی و روح‌الله آقاسی به عنوان سرپرست هدایت این تیم را بر عهده دارند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1821510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =