خدشه به امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت : دستگاه قضایی علیرغم توسعه سیاست های کیفرزدایی و حبس زدایی خود با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سیدنصرالدین صالحی درآیین تکریم ومعارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کیار بیان داشت: آرامش فکری و روانی آحاد جامعه متضمن برقراری امنیت عمومی است و این امر بسترساز پیشرفتهای مهم در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به حساب می آید.

وی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاستهای قوه قضائیه و منویات مقام معظم رهبری ضمن پیشبرد اهداف و خط مشی های تعریف شده در سند تحول قضایی، ترویج قانونمندی و عدالت گستری را مبنای عمل خود قرار داده است و اقداماتی همچون حمایت از اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری، نظارت و رصد کانالها و شبکه های فضای مجازی، صیانت از حقوق عامه و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم را در قالب تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی تدوین و عملیاتی ساخته است.

دادستان مرکز استان در بخشی از سخنان خود به موضوع انتخابات سال جاری اشاره و ابراز داشت : دادگستری استان در جهت تأمین امنیت انتخابات و برگزاری هرچه باشکوهتر این حماسه ملی، ستادی را تحت عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان تشکیل داده و تلاش دارد تا در کنار دستگاه های مسئول، انتخاباتی پرشور و دشمن شکن را رقم بزند.

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار محمد محمدی منش به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات رضا قاسمی رستمی، دادستان پیشین تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =