واحد مرکزی خبر نوشت:

پایگاه‌های اینترنتی ارتش رژیم صهیونیستی، دستگاه امنیتی این رژیم، موساد و دستگاه امنیت داخلی، شین بت روز یکشنبه با اختلال مواجه شد.


به گزارش واحد مرکزی خبر، خبرنگاران خبرگزاری فرانسه اعلام کردند سخنگوی ارتش رژبم صهیونیستی و شین بت در گفتگو با این خبرگزاری با تایید این خبر که پایگاه‌های اینترنتی آنها چندین ساعت قطع بوده است خاطرنشان کردند برای روشن شدن علل این اختلال تحقیقاتی در جریان است.

 

روزنامه اسرائیلی هاآرتص، اختلال در پایگاه‌های اینترنتی ارتش، شین بت و موساد را با یک گروه عامل حملات رایانه‌ای گمنام مرتبط دانسته است.

 

این گروه اعلام کرده بود به توقیف روز جمعه دو کشتی فعالان بشر دوست که تلاش می کردند محاصره نوار غزه را بشکند پاسخ سختی خواهد داد. کماندوهای نیروی دریایی ارتش اسرائیل بعد از ظهر روز جمعه دو کشتی فعالان بشر دوست را که با پرچم‌های کشورهای ایرلند و کانادا برای شکستن محاصره غزه حرکت کرده بودند توقیف و بعد از انتقال آنها به بندر اشدود در جنوب تل آیو، سرنشینان دو کشتی را بازداشت کردند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    2 0
    حال کردم. هر گروهی که پایگاه اینترنتی اینا رو از کارانداخته دمش گرم.خوب خورد تو برجکشون . بیچاره های بدبخت زورشون به کشتی فعالان حقوق بشر رسیده. خاک بر سرشون