فرار مارپیچی راننده نیسان آبی از دست ماموران گشت پلیس در تهران را ببینید./car crashes

261 33

کد مطلب 1831631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    خود نیسان آبی به خودی خود خطرناک هست چه حرکت خطرناکی انجام داد گواهینامه برای همیشه باطل ماشین توقیف راننده زندان شاید تازه این حداقل برخورد باشد با این فرد
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    به نظرم بهتره لحظه دستگیریش رو بزارید چون با شماره پلاکش هر جا باشه پیداش می کنن این طوری تسلیم در برابر قانون رو ترویج خواهید کرد
  • عباسعلی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    دراکثر شهرهای ایران بخصوص مرزی یکی از معضلات همین نیسان آبی یا اصطلاح مرسوم، سایپا هستش.هرچی خلاف از حمل قاچاق گرفته تا سرعت غیرمجاز و عدم رعایت قانون و اصول و غیره
  • محمدرضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 1
    عجب لایی

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین